کپ کام از بازی اکشن آنلاین Exoprimal رونمایی کرد

به گزارش مجله پیامک، کپکام (Capcom) بازی اگزوپرایمال (Exoprimal) را برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر معرفی کرد. این بازی به سبک اکشن بوده و زمینه دایناسوری دارد. بعلاوه بازه عرضه آن سال 2023 اعلام شد. کاربران کامپیوتر نیز می توانند آن را از فروشگاه استیم (Steam) دریافت نمایند.

کپ کام از بازی اکشن آنلاین Exoprimal رونمایی کرد

بازی در سال 2040 میلادی جریان دارد. زمین در شرایط نامناسبی قرار داشته و دایناسورها به طور ناگهانی دوباره در آن بازگشته اند. در اینجا مردم به شرکت آیبیوس (Aibius) روی می آورند. این شرکت یک تکنولوژی خاص دارد که می تواند شناسایی کند دایناسورها کجا ظاهر می شوند. سپس یک تیم از مبارزان اکسو (Exofighters) را به آن منطقه می فرستد. این مبارزان حاوی زره خاص و پیشرفته بوده تا بتوانند از انسانیت دفاع نمایند.

اگزوپرایمال یک عنوان چند نفره و کوآپ (Co-Op) است. با این حال یک حس رقابتی را به کاربران القا خواهد نمود. در حالت اصلی بازی به نام Dino Survival بازیکنان علیه دایناسورهای مختلف به مبارزه می پردازند. رقابت اینجاست که شما باید زودتر از تیم دیگر مأموریت خود را انجام دهید. به علت وجود مأموریت و کارهای مختلف تنوع در این بازی حفظ می گردد. مبارزان اگزو باید تمام کوشش خود را بنمایند تا از یکدیگر حفاظت نمایند و تیم زنده بماند. نکته جالب اینجاست که هر دو تیم رقیب می توانند با یکدیگر روبه رو شده و اعمال هم را مختل نمایند.

تمرکز اصلی بازی اگزوپرایمال روی بخش چند نفره است. با این حال داستان بازی نیز در این میان مطرح خواهد شد. بازیکنان می توانند در جهانی این بازی غرق شده و کوشش نمایند تا آن را بگردند. به علت اینکه بخش های داستان در سرتاسر این جهان پراکنده شده است.

مبارزات در اگزوپرایمال سخت هستند. به همین علت این بازی به کار دقیق تیمی احتیاج دارد. همینطور اینکه به علت وجود کلاس های متفاوت بازیکنان هر کدام یک نقش خاص دارند. هرکس باید وظیفه خود را انجام داده و کوشش کند به برترین نحو کار خود را انجام دهد. بازیکنان می توانند در میانه راه کلاس خود را تغییر داده تا آنچه برایشان مناسب است را انتخاب نمایند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2044

به "کپ کام از بازی اکشن آنلاین Exoprimal رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام از بازی اکشن آنلاین Exoprimal رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید