سدا ایالا سنتر سبو ؛ یکی از هتل های لوکس شهر سیبو در فیلیپین (تور فیلیپین)

به گزارش مجله پیامک، هتل سدا ایالا سنتر سبو یکی از هتل های لوکس شهر سیبو و از مجموعه هتل های گروه سدا به شمار می رود.

سدا ایالا سنتر سبو ؛ یکی از هتل های لوکس شهر سیبو در فیلیپین (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

این گروه هتل های زیادی در شهرهای مختلف فیلیپین دارد ولی یکی از مدرن ترین و لوکس ترین آن ها که در قلب شهر سیبو واقع شده، همین هتل Seda Ayala Center است. مراکز خرید ایالا هم در مجاورت هتل واقع شده اند و از این هتل تا فرودگاه بین المللی مکتان کبو تنها چند دقیقه رانندگی است.

گردشگرانی که بلیط هواپیما سیبو خریداری نموده اند و مقصد آن ها این فرودگاه است، با رزرو هتل سدا ایالا سنتر سبو دردسری کمتری در رفت و آمد به فرودگاه خواهند داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل سدا ایالا سنتر سیبو

این هتل با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی از مهمانان خود میزبانی می نماید و حس سلبریتی بودن را به مهمانانش القا می نماید. هتل سدا ایالا سنتر از هر نظری در میزبانی گردشگران شهر سیبو پیروز بوده است؛ موقعیت مکانی هتل که برای سفرهای تفریحی و کاری ایده آل است، نرخ اقامتی هتل در مقابل آنچه برای مهمانان فراهم شده، معقولانه است و امور نظافتی هتل نیز به صورت سختگیرانه پیگیری می گردد. از این گذشته، پرسنل هتل به شکل حرفه ای از مهمانان میزبانی می نمایند.

در ضمن در طول یک دهه ای که از فعالیت هتل می گذرد، رضایت مهمانان مهر تاییدی به کیفیت خدمات و امکانات هتل است. البته بازسازی و بهسازی هتل در سال های اخیر چهره مدرن تر و لوکس تری به آن داده است. این هتل فاقد پارکنیگ است اما با رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات ترانسفر فرودگاهی به استقبال مهمانانش می رود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل سدا ایالا سنتر سیبو در مجموع دارای 301 واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می دهد. اتاق های این هتل در متراژ 32 مترمربعی هستند ولی سوئیت های آن در متراژهای 40، 66 و 83 مترمربعی ارائه می شوند. دکوراسیون این اتاق ها مدرن بوده و همه آن ها دارای بخش نشیمن هستند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز کار، کتاب و مجله، تهویه مطبوع و تلفن گنجانده شده است.

سوئیت های هتل دارای میز غذاخوری، مینی بار، چای ساز، صندوق امانت و آشپزخانه نیز هستند. لوکس ترین سوئیت های هتل در طبقه 12 آن واقع شده اند و بقیه واحدها در طبقات 3 تا 11 ارائه می شوند. در ضمن از پنجره های بزرگ این واحدها چشم اندازهای زیبایی از شهر سبو دیده می گردد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

با رزرو هتل سدا آیالا سنتر سبو می توان از خدمات ماساژ بهره مند شد و خستگی روزانه سفر را از تن بیرون راند. این هتل در محوطه خود استخر روبازی دارد. مهمانان می توانند از پذیرش هتل صندلی آفتابگیر درخواست دهند و در روزهای آفتابی ساعاتی را در کنار استخر سپری نمایند. در طبقه همکف هتل باشگاه بزرگ و مجهزی وجود دارد که همه روزه از ساعت 6 صبح تا 10 شب در اختیار مهمانان قرار می گیرد. کسانی که احتیاج به کامپیوتر داشته باشند، می توانند به ایستگاه کامپیوتر در لابی هتل مراجعه نمایند.

هتل سدا ایالا سنتر سبو با داشتن سالن های چندمنظوره و اتاق های جلسه برای برگزاری مراسم ، ایونت و جلسه های مهمانان نیز گزینه ایده آلی به شمار میرود. بزرگ ترین سالن این هتل ظرفیت میزبانی از 350 نفر را دارد. علاوه بر این ها، این هتل برای گشت و گذار راحت در شهر خدمات کرایه خودرو هم ارائه می دهد.

رستوران هتل

در این هتل مهمانان می توانند هر روز صبح از ساعت 6 صبح تا 10 صبح به رستوران میستو هتل سر بزنند و در فضای سربسته دلنشینی صبحانه خود را میل نمایند. این صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می گردد و رایگان نیست. Misto تنها رستوران هتل Seda Ayala Center است و غذاهای کلاسیک بین المللی و محلی طبخ و سرو می نماید. این رستوران هم دارای فضای سرپوشیده و هم فضای باز است.

فضای باز آن مشرف به استخر هتل است. این رستوران خدمات بیرون بر نیز دارد؛ یعنی مهمانان می توانند از ساعت 6 صبح تا 10 شب غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در اتاقشان میل نمایند. در ضمن نوشیدنی های خنک و دلچسب نیز در کنار استخر سرو می شوند.

فاصله هتل سدا ایالا سنتر سیبو از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

فاصله تا خیابان کولون: 2.6 کیلومتر

فاصله تا صلیب ماژلان: 2.7 کیلومتر

فاصله تا دژ سن پدرو: 2.8 کیلومتر

فاصله تا معبد لیه: 7 کیلومتر

فاصله تا باغ گل سیرائو: 11 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2142

به "سدا ایالا سنتر سبو ؛ یکی از هتل های لوکس شهر سیبو در فیلیپین (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدا ایالا سنتر سبو ؛ یکی از هتل های لوکس شهر سیبو در فیلیپین (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید