هتل ال مروز بانکوک(Al Meroz Hotel بانکوک) ؛ اقامتگاهی 4ستاره و مورد علاقه مسافران

به گزارش مجله پیامک، هتل ال مروز بانکوک یکی از هتل های 4 ستاره شهر بانکوک به شمار می رود که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست.

هتل ال مروز بانکوک(Al Meroz Hotel بانکوک) ؛ اقامتگاهی 4ستاره و مورد علاقه مسافران

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

این هتل به عنوان محل اقامت حلال در شهر بانکوک است و به دلیل قرارگیری در موقعیت مناسب در شهر توریستی بانکوک یکی از گزینه های بی نظیر برای اقامت محسوب می گردد.

هتل آل مروز با ارائه خدمات شگفت انگیز و نزدیکی به جاذبه های مختلف و دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

مرکز خرید امپریوم و ایستگاه فلامو فونگ بتس فاصله کمی با Al Meroz Hotel بانکوک دارند.

توجه داشته باشید که نزدیکترین فرودگاه بین المللی سووارنابومی نیز 17 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن نیز به وسیله شاتل فرودگاهی هتل امکان پذیر است. برای بازدید از بعضی جاهای دیدنی بانکوک نیز ترانسفر رفت و برگشت دایر است.

امکانات عمومی هتل ال مروز بانکوک

از امکانات عمومی ارائه شده در هتل ال مروز بانکوک می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره نمود که در تمامی نقاط قابل دسترس است، همچنین پارکینگ رایگان برای مسافرانی تعبیه شده است که با ماشین شخصی سفر می نمایند. همان طور که اشاره شد این هتل جزو هتل های حلال است، بدین جهت نمازخانه ای جداگانه برای آقایان و خانم ها در Al Meroz Hotel بانکوک وجود دارد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. توجه داشته باشید که این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به مسافران نمی دهد.

قسمت پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته فعال بوده و در این بخش می توانید به تبدیل ارز، اتاق چمدان ها و خدمات تور و بلیط دسترسی داشته باشید. در قسمت لابی چندین مغازه برای خرید سوغاتی دایر هستند، همچنین برای مسافران با مسائل جسمانی امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

مسافرانی که به قصد کار با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر می شوند، با اقامت در این هتل می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در محل مربوطه برگزار نمایند. همچنین برای مسافرانی که کودک به همراه خود داشته باشند، محلی برای نگهداری این بچه ها در نظر گرفته شده است. کارکنان مجرب با خوشرویی از مسافران استقبال می نمایند و به زبان های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

دو استخر روباز در هتل ال مروز بانکوک وجود دارند که بسیار آرامش بخش بوده و هردو استخر در طی سال باز هستند، همچنین استفاده از این استخرها رایگان است. یکی از استخرها مخصوص عظیمسالان و استخر دیگر نیز مخصوص بچه ها است. در کنار استخرها نیز جایگاه های آفتاب گیری قرار داده شده است تا ریلکس کنید. همچنین باشگاه بدنسازی Al Meroz Hotel بانکوک با دستگاه های مجهز و به روز جهان برای گذران وقت مناسب است که با مربی خصوصی می توانید ورزش کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپریور، اتاق توئین یا دوبل دولوکس، سوئیت و اتاق خانواده کانکشن. اتاق های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی رو به شهر بانکوک دارند و همچنین همه اتاق های هتل بسیار مرتب هستند و با چیدمانی از المان های عربی اقامتی خوش برایتان به ارمغان می آورد. همه اتاق های Al Meroz Hotel بانکوک روزانه نظافت می شوند و امکانات رایج در اتاق های این هتل عبارتند از سیستم تهویه هوا، تلویزیون، فضای نشیمن و مینی بار که برای آسایش مسافران فراهم شده است.

امکانات دیگر در اتاق ها کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، یخچال، کتری برقی، میزکار، کاناپه. حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار هستند. برای نماز خواندن نیز جانماز و مهر در داخل اتاق ها قرار داده شده است. به یاد داشته باشید استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است ولی برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران های هتل

در هتل ال مروز 3 رستوران دایر است: رستوران Diwan-AllDay Dining به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می نماید. رستوران Barakat Mediterranean Cuisine نیز مخصوص غذاهای مدیترانه ای است و در وعده شام آماده ارائه خدمات است، همچنین رستوران Al Qahwa Coffee & Pastry Shop نیز در این هتل دایر است.

فاصله هتل ال مروز بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: 9.4 کیلومتر

فاصله تا خانه جیم تامپسون: 10.3 کیلومتر

فاصله تا پارک لومپینی: 13 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی: 15.8 کیلومتر

فاصله تا کاخ عظیم: 16.5 کیلومتر

فاصله تا معبد وات آرون: 17.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1536

به "هتل ال مروز بانکوک(Al Meroz Hotel بانکوک) ؛ اقامتگاهی 4ستاره و مورد علاقه مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ال مروز بانکوک(Al Meroz Hotel بانکوک) ؛ اقامتگاهی 4ستاره و مورد علاقه مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید