هتل آتلانتیس شهر دبی ، محلی برای تجربه اقامتی رویایی

به گزارش مجله پیامک، هتل ها امروزه تبدیل به یکی از مهم ترین ابزار صنعت گردشگری شده اند به طوری که گاهی تنها یک هتل منحصر به فرد می تواند عاملی برای ورود گردشگر باشد. به همین دلیل کشورهای بسیاری با سرمایه گذاری در این بخش باعث رونق صنعت گردشگری و جذب توریست شده اند. در این میان کشور امارات و به طور خاص شهر دبی با ساختن هتلی رویایی به نام هتل آتلانتیس شهرتی برای خود فراهم نموده است. هتل پنج ستاره آتلانتیس شهر دبی با داشتن امکانات فراوان و بخش های متنوع تبدیل به یکی از جذابیت های گردشگری این منطقه شده است. امکانات هتل آتلانتیس، اتاق های گوناگون در کنار یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دیدنی جهان و از همه مهم تر معماری هتل آتلانتیس آن را به مجموعه ای تبدیل نموده است که می توان در آن یک اقامت رویایی را تجربه کرد. برای آشنایی بیشتر با هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

هتل آتلانتیس شهر دبی ، محلی برای تجربه اقامتی رویایی

مطالبی که درباره امکانات هتل آتلانتیس شهر دبی باید بدانید

امکانات هتل آتلانتیس، این هتل رویایی شهر دبی، فراوان است که باید همچون دانستن جزئیات یک مکان دیدنی با آن ها آشنا باشید و در مدت اقامت خود در این هتل، دیدن شان را از دست ندهید. ساحل خصوصی، سرویس کامل ماساژ و آب گرم، سه کافی شاپ فوق العاده، بیست رستوران عالی در کنار هزار و پانصد و سی و نه اتاق، بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس شهر دبی است که بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه را به طور کاملا رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. برای آشنایی بیشتر با بعضی امکانات هتل آتلانتیس از جمله امکانات تفریحی و اقامتی این هتل همچنان با خبرنگاران همراه باشید.

آکواریومی به وسعت اقیانوس

یکی از جذاب ترین امکانات هتل آتلانتیس، آکواریومی به وسعت اقیانوس است. شصت و پنج هزار موجود دریایی عددی است که نشان دهنده نوع موجوداتی است که در آکواریوم عظیم هتل آتلانتیس شهر دبی زندگی می نمایند. در این آکواریوم بی بدیل، نمایی از شهر باستانی و تاریخی آتلانتیس کار شده است. شهری که در حال حاضر هیچ اثری از آن باقی نمانده است. با دیدن این آکواریوم می توانید شهر رویایی و نابود شده آتلانتیس را هم ببنید و مجذوب این اثر عظیم شوید.

در آغوش دریافت شیرهای دریایی

با پرداخت صد و هشتاد و دو دلار می توانید شیرهای دریایی و خزندگان دست آموز شده آفریقای جنوبی را در هتل آتلانتیس شهر دبی به آغوش بکشید و آن ها را نوازش کنید. شاید شیرهای دریایی بوسه ای هم به گونه شما زدند.

شنا کردن با دلفین ها

یکی از رویایی ترین امکانات هتل آتلانتیس، شنا کردن با دلفین هایی است که در یکی و شاید تنها سکونت گاه مصنوعی و پیچیده دلفین ها زندگی می نمایند و شما می توانید بسته به درخواست خود در آب های عمیق یا کم عمق در کنارشان شنا کنید و لذت ببرید. مدت شنا نیز در دو مدل پانزده دقیقه و سی دقیقه ای است. البته شنا کردن با دلفین ها دارای یک منوی جالب و خاص است که در ادامه قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم. بسته به انتخاب های شما از این منو باید بین بیست و پنج هزار و پانصد دلار تا سی و نه هزار دلار بپردازید. البته جلیقه و لوازم جانبی هم شامل همین هزینه می گردد.

-لمس دلفین از نزدیک (Dolphin Encounter)

-شنا با دلفین ها (Dolphin Adventure)

-سوار شدن بر پشت دلفین ها و سواری کردن (Royal Swim)

-ریختن غذا برای دلفین های هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی بدون لمس و شنا (Dolphin Scuba DiveObserver Pass)

-شرکت در برنامه های آموزشی برای بچه ها شش تا شانزده ساله (Educational Programmes)

غواصی در زیر آب های آکواریوم

یکی دیگر از امکانات هتل آتلانتیس، غواصی در زیر آب های اکواریوم است. با پرداخت دویست و پنجاه و شش دلار می توانید در محیطی امن در کنار شصت و پنج هزار جانور آکواریوم این هتل شهر دبی غواصی کنید و برای مدتی در آن سوی شیشه های آکواریوم زندگی کنید و از این رویای واقعی لذت ببرید.

سفر به آسمان با هلیکوپتر سواری

یکی دیگر از امکانات هتل آتلانتیس، سفر به آسمان با هلی کوپتر سواری است. دویست و بیست دلار بدهید و همه دیدنی های شهر دبی و نمای کامل و هتل رویایی آتلانتیس را از فراز آسمان تماشا کنید و هلی کوپتر سواری را نیز به تجربه های خود اضافه نمایید.

چرخیدن در شهر دبی با ماشین های اسپرت و لوکس

برای این که با یک پورشه، فراری، لیموزین و یا بنز در شهر دبی گردش کنید کافی است به بخش اجاره ماشین های لوکس در هتل رویایی آتلانتیس بروید و یا با شماره 20 10 26 44 971+ تماس بگیرید و از هزینه های آن اطلاع حاصل نمایید. مطمنا دور دور با یک ماشین لوکس در شهر دبی می تواند خیال انگیز و رویایی باشد.

استفاده از بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه، به نام پارک آبی آکوا ونچر

مهمانان هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی می توانند از پارک آبی آکوا ونچر به صورت رایگان استفاده نمایند اما بعضی خدمات جانبی در این پارک وجود دارد که باید برای استفاده از آن ها هزینه پرداخت. بعضی از امکانات هتل رویایی آتلانتیس که بسیار وسوسه انگیز هستند.

-زیپ لاین بیست دلار

-کوسه سافاری هفتاد و هفت دلار

-حوله هشت دلار

-لاکر بزرگ بیست دلار

-لاکر کوچک یازده دلار

-کابین های استراحت

کابین های استراحت بسته به متراژ دارای سه قیمت متفاوت است. کابین بزرگ دوازده تا پانزده نفره چهارصد و چهار دلار، کابین متوسط هشت تا دوازده نفره دویست و هفتاد دلار و کابین خانوادگی چهار تا شش نفره دویست و شانزده دلار هرینه دارد.

تورهای رویایی صحرا

یکی دیگر از امکانات هتل آتلانتیس، تورهای متعدد آن است که جذاب ترین و پر هوادارترین آن ها تورهای صحرا در دبی و امارات است. با پرداخت پنج هزار و چهار صد دلار می توانید در این تورها ثبت نام کنید و به سراغ دیدنی های شهر دبی بروید.

تفریح با کشتی های کروز

برای ثبت یک روز رویایی و مفرح کافی است با تلفن 20 10 26 44 971+ در هتل رویایی آتلانتیس تماس بگیرید و با اطلاع از هزینه ها، بر کشتی های کروز اختصاصی این هتل بنشینید و لذتی فراوان ببرید.

قایق سواری با ای بی آر آی (ABRA)

هشت درهم امارات بدهید و در اطراف خط ساحلی و پارک آبی، یک قایق سواری تفریحی و رویایی را تجربه کنید.

درباره اتاق و سوییت های هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی

یکی دیگر از امکانات هتل آتلانتیس، اتاق ها و سوئیت های این هتل است. اولین چیزی که در بدو ورود به لابی زیبا با ستون های نمادین و فضای با شکوهش توجه شما را جلب می نماید بدون هیچ تردیدی آکواریوم بی نظیر این هتل رویایی است. ماهی ها، کوسه ها و سفره ماهی هایی که انگار دارند به شما خوش آمد می گویند در این آکواریوم در حال چرخیدن هستند. اتاق های این هتل همگی رو به سواحل جزایر پالم است و می توانید در این اقامت رویایی از موسیقی صدای امواج لذتی دو چندان ببرید. قبل از انتخاب نوع اتاق خود بهتر است اطلاعات مختصری درباره بعضی امکانات هتل آتلانتیس که خاص این اتاق ها و چشم اندازهای متفاوت آن ها است، داشته باشید. پس همچنان با ما همراه باشید تا با انواع اتاق های هتل رویایی آتلانتیس در شهر دبی بیشتر آشنا شوید.

اتاق های مهمان لوکس (Palm Beach Deluxe Guest Room)

یکی از زیبایی های معماری هتل آتلانتیس، معماری اتاق های مهمان لوکس آن است. چشم انداز فوق العاده زیبا و رویایی این اتاق ها که رو به دریای پالم است این اتاق ها را به یکی از محبوب ترین اتاق های هتل رویایی و زیبای آتلانتیس در شهر دبی تبدیل نموده است. برای یک شب اقامت در این اتاق های چهل و پنج تا چهل و هفت متری باید ششصد و نود و سه دلار بپردازید. البته خدمات ماساژ هم یکی از امکانات هتل آتلانتیس است که روی اتاق های مهمان لوکس ارائه می گردد. دو نفر بزرگسال و یک کودک می توانند لحظاتی رویایی و زیبا را در این بخش از این هتل رویایی شهر دبی تجربه نمایند.

اتاق های امپراطوری (The Imperial Club Room)

یکی دیگر از زیبایی های معماری هتل آتلانتیس، اتاق های امپراطوری است. طراحی لوکس و دوست داشتنی در کنار خدمات ماساژ و دسترسی مستقیم به پارک آبی با شکوه و بی نظیر هتل آتلانتیس شهر دبی از امکانات هتل آتلانتیس و امکانات ویژه اتاق های امپراطوری است. مسئولین هتل آتلانتیس در تمام بیست و چهار ساعت موظف هستند به مهمانان این اتاق ها سرویس بدهند. طراحی اتاق های امپرطوری برای چهار نفر اجرا شده است و هشتصد و سی و نه دلار هزینه هر شب اقامت در این اتاق های رویایی است.

اتاق های لوکس (Deluxe Guest Room)

اتاق های لوکس هم از دیگر جذابیت های معماری هتل آتلانتیس است. این اتاق ها هم همانند اتاق های مهمان لوکس این هتل شهر دبی چشم اندازی رو به دریای پالم دارند و خدمات ماساژ در آن ها ارائه می گردد. متراژ این اتاق ها هم چهل و پنج تا چهل و هفت متر بوده و مناسب برای یک اقامت سه نفره است که یکی از مهمان ها کودک باشد. هزینه اقامت در این اتاق ها هفتصد و نود و سه دلار است.

درباره سوییت های رویایی هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی بیشتر بدانیم

در کنار معماری هتل آتلانتیس، اتاق های عالی و پر از آرامش این مجموعه، تعدادی سوییت نیز وجود دارند که با داشتن طراحی های خاص و بی نظیر، دارای امکاناتی ویژه و خاص هم هستند که می توانند اقامت مهمانان را رویایی تر نمایند. سوییت های بی نظیر هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی در پس دیوارهای آن و در جایی قرار دارند که به باشگاه امپراطوری مشهور است. در ادامه قصد داریم شما را با فضا و امکانات سوییت های هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی آشنا کنیم.

سوییت های مخصوص هیئت رئیسه (Executive Club Suite)

اتاق کار جدا گانه در کنار چشم انداز زمین گلف و دریای پالم و البته خدمات ماساژ بخشی از ویژگی های معماری هتل آتلانتیس در یک سوییت یکصد و ده متری در شهر دبی است که می توانید با پرداخت شبی هزار و پانصد و شصت و سه دلار آن را اجاره نمایید. امکانات داخلی این سوئیت رویایی برای شش نفر که شامل چهار بزرگسال و دو کودک است فراهم شده است.

سوییت های ریاست جمهوری (Presidential Suite)

پرسنل آماده به خدمت در تمام بیست و چهار ساعت روز در کنار چشم اندازی که از هیچ اتاق و سوییت دیگری در هتل آتلانتیس شهر دبی قابل رویت نیست در کنار دکوراسیون زیبا و لوکس، بعضی از امکانات سوییت های ریاست جمهوری است که برای یک شب اقامت در آن نه هزار و صد و بیست و پنج دلار باید بپردازید. این سوییت ها مناسب دو نفر بزرگسال به همراه دو کودک است که می توانند در فضای دویست و بیست متری آن، اقامتی رویایی را تجربه نمایند.

سوییت های شاهانه (Regal Club Suite)

یکی دیگر از دلایل خاص بودن معماری هتل آتلانتیس، سوییت های شاهانه این هتل است. شش نفر با پرداخت شبی هزار و هفتصد و هفتاد و هشت دلار می توانند در سوییت هایی در متراژ صد و شصت و چهار متر اقامت نمایند و از دکوراسیون شاهانه و کرم رنگ اتاق خود لذت ببرند و به زمین گلف زیبا و دریای پالم نگاه نمایند. این سوییت ها هم دارای خدمات ماساژ است.

سوییت های سلطنتی (Royal Bridge Suite)

شهر دبی، شهر شیخ نشین هایی است که سلطنت، بخشی از رویاهای زندگی آن ها است. سوییت های سلطنتی از بهترین های معماری هتل آتلانتیس است که با داشتن این سوییت ها می توانید یک شب زندگی شاهانه را با پرداخت نه هزار و صد و بیست و پنج دلار به شما ارزانی کند. نهصد و بیست و چهار متر مساحت میان یک طراحی فوق العاده و زیبا در کنار میز شانزده نفره نهار خوری بخشی از امکانات این سوییت نه نفره است که برای شش بزرگسال و سه کودک آماده شده است.

سوییت های بالکن دار (Terrace Club Suite)

یکی دیگر از زیبایی های معماری هتل آتلانتیس، سوییت های بالکن دار است. سوییت های پنج نفره نود و چهار متری هتل رویایی آتلانتیس دارای بالکن بزرگی است که بسیاری از مسافرین و مهمان ها در آن به دریافت حمام آفتاب مشغول می شوند. چشم انداز سوییت های بالکن دار این هتل رو به خلیج فارس و دریای پالم است و خدمات ماساژ را هم در بر می گیرد. هزینه یک شب اقامت در این سوییت ها دو هزار و صد و نود و سه دلار است.

سوییت های بزرگ هتل آتلانتیس (Grand Atlantis Suite)

تکمیل نماینده خاص بودن معماری هتل آتلانتیس، سوییت های بزرگ هتل آتلانتیس است. شاید سوییت های سلطنتی هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی شاهانه و بزرگ تر باشند اما بدون هیچ تردیدی سوییت های بزرگ با داشتن چشم انداز سیصد و شصت درجه و دکوراسیون طلایی خود لوکس ترین سوییت های هتل رویایی و زیبای آتلانتیس در شهر دبی هستند. با پرداخت شبی هفت هزار و ششصد و بیست و پنج دلار می توانید در سوییت های بزرگ چهارصد و بیست و نه متری اقامت کنید. فقط در نظر داشته باشید تعداد نفراتی که برای این سوییت ها در نظر گرفته شده، تنها چهار نفر است.

سوییت های زیر آب (Underwater Suites)

از هیجان انگیز ترین قسمت های معماری هتل آتلانتیس، سوییت های زیر آب است. با پرداخت دو هزار و چهارصد و شصت دلار برای هر شب، می توانید اقامتی را تجربه کنید که شاید در رویاهایتان هم آن را تجربه ننموده باشید. اقامت در شهری در زیر زمین در فضایی شبیه به شهر باستانی آتلانتیس در مساحتی برابر با صد و شصت و پنج متر مربع اتفاقی است که با اقامت در سوییت های زیر آب هتل رویایی آتلانتیس در شهر دبی تجربه خواهید کرد. این سوییت های چهار نفره (دو کودک و دو بزرگسال) دارای وانی در حمام خود هستند که شصت و پنج هزار جانور دریایی آکواریوم هتل آتلانتیس در کنارتان شنا خواهند کرد. خدمات ماساژ هم مانند بیشتر اتاق و سوییت های هتل آتلانتیس شهر دبی، جزئی از امکانات این سوییت محسوب می گردد.

خدمات دیگر در امکانات هتل آتلانتیس شهر دبی

این هتل لوکس و رویایی علاوه بر داشتن خدمات فراوان و امکانات زیاد دارای خدمات جانبی دیگری هم هست که می توان از آن ها استفاده نمود و لذت برد. در ادامه به چند مورد از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

مکانی جذاب برای نگهداری از بچه ها

با هزینه کردن بیست دلار در روز و بیست و هفت دلار در شب می توانید لحظات آرامش بخشی برای خود و ساعاتی پر هیجان برای بچه ها خود، در هتل آتلانتیس شهر دبی فراهم کنید. در مرکز نگهداری از بچه ها این اقامت گاه رویایی و در کنار پرسنل آموزش دیده و مجرب، بدون شک بچه ها شما می توانند لحظاتی ناب و به یاد ماندنی را تجربه نمایند. اگر می خواهید در کنار فرزندان خود باشید و آن ها را همراهی کنید باید ساعتی هفت دلار اضافه تر بپردازید.

فضایی رومانتیک و لوکس برای عروسی و مجالس

هتل آتلانتیس شهر دبی با چنان خدمات و امکاناتی مجالس و عروسی های شما را برگزار می نماید که خاطره این میزبانی تا ابد یکی از شیرین ترین رویاهای شما خواهد بود. برای اطلاع از هزینه های برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی می توانید با شماره تلفن 37 60 442 971+ تماس بگیرید.

امکانات و دستگاه های به روز و مدرن در باشگاه تناسب اندام

باشگاهی مجهز و به روز در هتل آتلانتیس شهر دبی وجود دارد که تمامی امکانات ورزشی و رفاهی یک باشگاه حرفه ای تناسب اندام را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. مربیان مجرب و کار آزموده این مجموعه می توانند بر اساس وزن و فیزیک بدن شما، در صورت تمایل، به شما یک برنامه مدون ورزشی همراه با رژیم غذایی ارائه دهند که کاملا منطبق بر نظرات متخصصین این رشته است.

آرامشی رویایی در سالن ماساژ حرفه ای

معماری هتل آتلانتیس همراه با فضایی آرامش بخش با دکوراسیون لوکس و خدماتی مدرن در زمینه ماساژ، جایی است که می توانید به صورت تخصصی خستگی را از تن به در کنید و لحظاتی رویایی و آرامش بخش را در آن تجربه کنید. در این سالن هتل آتلانتیس شهر دبی علاوه بر ماساژ می توانید از خدمات مربوط به مراقبت های پوستی، جوان سازی و بوتاکس و ... هم بهره مند شوید. شماره تلفن 20 10 26 44 971+ اطلاعات دقیقی از هزینه های خدمات این مجموعه در اختیار شمار قرار خواهد داد.

رستوران های هتل رویایی آتلانتیس در شهر دبی

همان طور که گفته شد این اقامت گاه لوکس و مجلل دارای بیست رستوران حرفه ای است که بهترین آشپزان جهان در کنار مجرب ترین پرسنل به سرو غذا مشغول هستند. اما برای این که با برترین رستوران های این مجموعه بی نظیر آشنا شوید و اقامت رویایی خود را با میل غذاهایی بی نظیر کامل کنید به معرفی هشت رستوران از بیست رستوران فعال در هتل آتلانتیس شهر دبی خواهیم پرداخت.

رستوران آسیایی (Asia Republic)

از روی یک صفحه الکترونیکی می توانید بهترین غذاهای آسیایی را سفارش دهید و مجذوب مزه های آن شوید. یکی از محبوب ترین غذاهای رستوران آسیایی هتل آتلانتیس شهر دبی، پد تایلندی (Pad Thai) است که در آن لوبیا و تخم مرغ و گوشت را در رشته هایی می پیچند که شبیه به ماکارونی است. دیگر غذای پر هوادار این رستوران غذایی است به نام Wasabi Prawns که در حقیقت میگویی پیچیده شده در خمیر است که با سسی درست شده از انبه و سالسا سرو می گردد.

خانه استیک (Seafire Steakhouse)

گوشت های تازه ای که به طور مستقیم از استرالیا وارد این رستوران هتل آتلانتیس شهر دبی می شوند نشان دهنده مزه بی نظیر و رویایی استیک های آن است. شما بهترین استیک های عمر خود را می توانید در این خانه استیک میل کنید.

رستوران زعفرانی (Saffron Restaurant)

نام این رستوران خود بیان گر طعمی است که در این غذا خوری هتل آتلانتیس شهر دبی مزه خواهید کرد. تمامی غذاهای سرو شده در این رستوران با مزه و بوی بی نظیر زعفران طعم دار می شوند. غذاهای دریایی زعفرانی، مرغ سوخاری زعفرانی و حتی میز صبحانه چیده شده با مشتقات زعفران چیزی است که در این رستوران تجربه خواهید کرد.

رستوران اشیانو (Ossiano Restaurant)

پنج وعده سرو غذاهای مدیترانه ای در فضایی که گرداگردش آکواریوم هتل آتلانتیس شهر دبی قرار گرفته است می تواند تجربه ای دل انگیز و رویایی باشد. دریافت جایزه بهترین هتل ارائه دهنده غذاهای دریایی در سال های 2013 و 2014 و 2015 می تواند هر میهمانی را به خوردن یک وعده غذا در این رستوران رویایی تشویق نماید.

رستوران روندا (Ronda Locatelli)

فضایی گرم و صمیمی در داخل و محوطه ای رویایی در میان درختان زیتون در بیرون به تنهایی کافی است تا هر کسی هوس خوردن غذا در رستوران رندو هتل آتلانتیس شهر دبی را در سر بپروراند. در کنار نسیمی که از اقیانوس می وزد می توانید از منو این رستوران بهترین غذاهای ایتالیا را سفارش دهید، میل کنید و لذت ببرید.

رستوران لونتاین (Levantine Bar And Terrace)

شنیدن نام علی البرجی (Ali El Bourji) برنده جایزه بهترین آشپز غذاهای خاورمیانه ای در سال های 2013 و 2014 میلادی به عنوان سر آشپز این رستوران هتل آتلانتیس شهر دبی کافی است تا مهمانان مجاب شوند که یک وعده غذا را در بالکن لونتاین میل نمایند و علاوه بر لذت بردن از طعم نوشیدنی های خاص عربستان و غذاهای دریایی گریل شده در کنار دیگر خوراکی های منو، به چشم انداز رویایی دریای پالم هم بنگرند و لذتی مضاعف ببرند.

رستوران یوان (YUAN Restaurant)

اگر اهل مزه کردن غذاهای چین باشید و یا بخواهید طعم یک غذای چینی را تجربه کنید به حتما رستوران یوان در هتل آتلانتیس شهر دبی، بهترین جایی که می توانید پیدا کنید. وجود فضای خصوصی برای اقامت مهمانان نیز از دیگر ویژگی های این غذا خوری مجلل چینی است.

رستوران ساحل ناسیمی (Nasimi Beach)

منویی مملو از غذاهای بین المللی چیزی است که در رستوران ساحلی ناسیمی هتل آتلانتیس شهر دبی می توانید آن را پیدا کنید. میل وعده های غذایی در کنار اقیانوس تجربه ای است رویایی و دل پذیر. شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای بین المللی را سفارش دهید. از نوشیدنی های مشهور اروپایی تا سوشی های خاص آسیایی.

سخن آخر

هتل رویایی آتلانتیس شهر دبی به تنهایی تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کشور امارات شده است که می توانید با اقامت در آن، لحظاتی ناب و رویایی را تجربه کنید. این مجموعه لوکس و مدرن سیزده کیلومتر با مرکز خرید و همین مقدار با پیست اسکی شهر دبی فاصله دارد. ضمناً با طی ده کیلومتر مسافت به محله مارینا (Marina) و با طی کردن حدودا سیزده کیلومتر مسافت به باشگاه گلف مونتگومری (Montgomerie) خواهید رسید. تلفن هتل رویایی آتلانتیس جهت انجام کار های رزرو و دریافت اطلاعات لازم 00 00 26 44 971+ است و آدرس آن به توضیح زیر است:

کشور امارات متحده عربی - شهر دبی - جزیره پالم - خیابان کریسنت - هتل آتلانتیس

Crescent Road - Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

منبع: همگردی
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 493

به "هتل آتلانتیس شهر دبی ، محلی برای تجربه اقامتی رویایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل آتلانتیس شهر دبی ، محلی برای تجربه اقامتی رویایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آتلانتیس شهر دبی ، محلی برای تجربه اقامتی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید