کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: از تمام مردم درخواست می کنم در صورت دارا بودن شرایط نسبت به اهدای خون خود برای کمک به بیماران اقدام کنند.

کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی

به گزارش از ، حمیدرضا اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه ذخایر خونی خراسان رضوی به شدت رو به کاهش است گفت: بر خلاف مشارکت اهداکنندگان خون استان به دلیل تداوم همه گیری کرونا و هم افزایش گرمای هوا هم اکنون ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است بنابراین از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می شود تا با حضور در پایگاه ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

او افزود: در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این فرایند در روز های آینده، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی روبرو خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه اهدای خون با رعایت توصیه های لازم بسیار در سلامت افراد تاثیرگذار است ادامه داد: داوطلبان اهدای خون پس از بررسی پزشکی و اطمینان از احراز شرایط مربوط می توانند خون خود را اهداء کنند و پس از آن، با مصرف بیشتر مایعات، حجم خون اهدایی سریعتر جایگزین خواهد شد.

اسلامی اعلام نمود: پایگاه های اهدای خون هر روزاز ساعت 7:45 الی 14:00 پذیرای داوطلبان ایثارگر است.

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1773

به "کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید