چگونه موهای خود را احیا و مراقبت کنیم؟

به گزارش مجله پیامک، کراتینه مو

زیبایی و درخشندگی مو باعث می شود تا چهره فرد زیباتر جلوه کند. موی صاف و درخشان این روزها طرفداران زیادی دارد و بانوان برای تزریق شادابی و زیبایی به چهره خود بسراغ کراتینه کردن مو می فرایند.

چگونه موهای خود را احیا و مراقبت کنیم؟

کراتین یک پروتئین است که باعث زیبایی و حفاظت از مو می گردد و به طور مستقیم بر رشد مو تاثیر گذار می باشد. ممکن است موی شما بر اثر آفتاب، مواد شیمیایی و تغذیه نامناسب دچار فقر پروتئین گردد و شکل وز نامناسبی را به خود بگیرد در این زمان یکی از بهترین روشها استفاده از کراتینه مو برای جبران آسیب دیدگی و ترمیم موها می باشد. کراتینه یک روش نیم دائمی است و با توجه به مواد کراتین، نوع و جنس موی شما پس از گذشت 2 تا 4 ماه اثرگذاری خود را از دست می دهد. در روش کراتینه کردن با کمک دستگاه موهای آسیب دیده صاف و ترمیم خواهند شد. این روش راهگشای خوبی برای جلوه بخشیدن به زیبایی موها است و استقبال نمایندگان بیشماری دارد. در سایت پی جو سالن های کراتینه معتبر در شهرهای مختلف مانند سالن های کراتینه مو در شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران درج شده است.

خدمات بوتاکس مو

بوتاکس پوست را همه ما شنیده ایم اما شاید بوتاکس مو به نظر آشنا نباشد. بوتاکس مو مناسب موهایی است که نرمی و لطافت اولیه خود را از دست داده است. وز شدن موها به دلیل رنگ کردن موها به دفعات، استفاده از مواد شیمیایی و اتو مو و سشوار باعث آسیب جدی به موها می گردد و شکل ظاهری و زیبایی مو را از بین می برد. بوتاکس مو روشی مناسب جهت پیشگیری، درمان و بازسازی موهای آسیب دیده می باشد. در این روش مدرن از موادی که متشکل از ویتامین های B6، ویتامین E، روغن خاویار، پروتئین و مرطوب نماینده است که پس از استفاده درخشندگی و لطافت مو را باز می گرداند. با این روش ریشه های مو تقویت شده و شادابی اولیه به مو بر می گردد. بوتاکس مو به جوان نماینده مو شهرت دارد و نسبت به کراتینه عوارض کمتری دارد. با مراجعه به سایت پی جو از خدمات خوب مراکز معتبر بوتاکس مو آگاه شوید.

انجام بوتاکس مو

ویتامینه مو

یکی از مباحث داغ در خصوص احیا و ترمیم موها بهره بردن از روش ویتامینه کردن است. امروزه با گسترش مباحث مد و فشن استفاده از رنگ های شیمیایی، اتو مو و سشوار بسیار زیاد شده است و بدن شک موهایی که در معرض آنها قرار می گیرند، شنماینده شده و درخشندگی و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند و در اصطلاح دچار آسیب می شوند. یکی از راهکارهای موثری که برای احیا موها پیشنهاد شده است استفاده از روش ویتامینه مو می باشد. نیازی نیست تا منتظر بمانید تا موهایتان دچار آسیب شوند، بلکه شما می توانید برای پیشگیری از این اتفاق با ویتامینه کردن مو از وقوع آن اجتناب کنید و موهای خود را تقویت نمایید.

ویتامینه کردن از ریزش مو، خارش سر، التهابات و شوره مو نیز جلوگیری می کند و با تقویت ریشه مو کمک می کند تا مواد مغزی به ریشه مو رسیده و دیرتر سفید شوند. بهترین مراکز ویتامینه مو در شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران در سایت پی جو درج شده با مشاهده نمونه کار بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاشت مو

روش های کاشت مو زیادی عرضه شده است که هر یک مزایا و معایب خود را در بردارد. افرادی که تصمیمی اتخاذ نموده اند تا کاشت مو داشته باشند باید با آگاهی مناسب ترین روش را انتخاب نمایند.

کاشت مو

کاشت مو در نواحی که دچار کاهش مو شده باعث زیبایی و جوانی در فرد خواهد شد. عواملی که قبل از اقدام به کاشت مو باید مورد توجه قرار دهید تا بهترین روش را انتخاب نمو شامل:

· در صورت داشتن بیماری خاص حتما با پزشک خود مشورت نمایید

· شرایط تراکم موهایتان را در نواحی مختلف مدنظر بگیرید

· به میزان تراکم مویی که می خواهید کاشت کنید، توجه گردد

· چه زمانی برای کاشت مو در نظر گرفته اید

سپس با توجه به موارد بالا روشمناسب برای کاشت مو خود را انتخاب کنید.

به دلیل روش های متنوعی که برای کاشت مو وجود دارد استقبال نمایندگان بسکمک تمایل به انجام این کار دارند. دو روش کاشت مو FUT و FIT هر کدام با روش خاص خود به پر تراکم شدن موهای شما کمک شایانی می کند که هر کدام تکنیک مخصوص به خود را دارد که با مشورت پزشک می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید.در سایت پی جو بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز، اصفهان اهواز و سایر شهرهای ایران درج شد هاست.

معرفی مراکز کراتینه و ویتامینه مو در سایت پی جو

اگر می خواهید برای احیا و ترمیم، موهای خود را ویتامینه و کراتینه کنید یا از روش بوتاکس مو بهره مند شوید و یا به دلیل از بین رفتن تراکم موهایتان اقدام به کاشت مو نمایید حتما با مراجعه به سایت پی جو از بهترین خدمات مراقبت از موها آگاهی یافته و به بهترین ها دسترسی داشته باشید. در کمترین زمان و با مراجعه به سایت پی جو به لیست مناسبی از معتبرترین مراکز خدمات و مراقبت های مو مراجعه نموده و از نتایج آن شگفت زده شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1687

به "چگونه موهای خود را احیا و مراقبت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه موهای خود را احیا و مراقبت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید