پیش بینی بارش 5روزه برای این استان ها

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران طی امروز تا چهارشنبه در بعضی استان های کشور برای استان های ساحلی دریای خزر هشدار سطح زرد صادر کرد.

پیش بینی بارش 5روزه برای این استان ها

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد پدیده حاکم است و در سایر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری مستقر می گردد.

فردا یکشنبه برای شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران به ویژه در ساعات بعدازظهر وزش باد، کاهش نسبی دما و ابرناکی همراه با بارش باران پیش بینی می گردد، در این روز با گذر امواج کم دامنه از جنوبی کشور در ارتفاعات کرمان افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده روی می دهد.

روز دوشنبه علاوه بر سواحل شمالی در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش انتظار می رود، ضمن این که در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان، منطقه های از خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم، طی 3 روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است. روز سه شنبه در مازندران غرب گلستان، شرق فارس، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می دهد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران های نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

چهارشنبه در منطقه ها ذکرشده بارش پراکنده و خفیف انتظار می رود و علاوه بر این ارتفاعات واقع در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، زنجان و قزوین رگبار پراکنده روی می دهد.

توصیف سامانه: وزش باد و افزایش ارتفاع امواج

زمان آغاز: صبح یکشنبه 1402/01/27

زمان انتها: عصر دوشنبه 1402/01/28

نوع مخاطره: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج بین1 تا 1.5 متر

منطقه اثر: دریای خزر، منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان و مازندران و گلستان.

اثر مخاطره: احتمال غرق شدن شناورهای کوچک و میانه صیادی و گردشگری، غرق شدن شناورهای نیمه سنگین و اختلال در تردد شناورهای سنگین و فوق سنگین، اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر، آسیب تماشا شناورهای سنگین.

توصیه: احتیاط در عملیات تفریحی، به ویژه غواصی و شنا، احتیاط در تردد با شناورهای سبک، نیمه سنگین و قایق های صیادی، مسافربری و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به تورهای صیادی و احتیاط در فعالیت های دریایی در سواحل و دور از سواحل.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2233

به "پیش بینی بارش 5روزه برای این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش 5روزه برای این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید