پرداخت 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای 240 طرح گردشگری اردبیل

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: تا به امروز 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای 240 طرح گردشگری در سطح استان پرداخت شده است

پرداخت 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای 240 طرح گردشگری اردبیل

از سفر با تور پاتایا ارزان پاییز 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی روز 21 مهرماه اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین خسارات ناشی از کرونا بر بخش گردشگری وارد شده و این صنعت را تحت تأثیر قرار داده است، پرداخت تسهیلات کرونا برای جبران بخشی از این خسارات در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این حوزه در استان، مطرح کرد: تا به امروز تعداد 345 طرح برای دریافت این تسهیلات ثبت نام نموده اند که از این تعداد برای 240 طرح تسهیلات پرداخت شده که 70 درصد طرح های ثبت نامی را شامل می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اعلام کرد: مبلغ ثبت نامی این طرح ها 81 میلیارد ریال بوده که از این میزان 41 میلیارد ریال یا به عبارتی بیش از 50 درصد مبلغ ثبت نامی، پرداخت شده است.

او گفت: با ارائه این میزان تسهیلات، اشتغال 435 نفر در بخش گردشگری در سطح استان تثبیت شده و از بیکاری این افراد جلوگیری شده است، کوشش می کنیم تا طرح های به جامانده نیز بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1257

به "پرداخت 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای 240 طرح گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای 240 طرح گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید