پاندمی کرونا 165 میلیارد دلار به رستوران داران آمریکا خسارت زد

به گزارش مجله پیامک، بر طبق داده های اولیه اداره آمار، در 5 ماهه اول پاندمی کرونا کل ضرر رستوران ها و ارائه کنندگان خدمات غذایی آمریکا از 165 میلیارد دلار فراتر رفت.

پاندمی کرونا 165 میلیارد دلار به رستوران داران آمریکا خسارت زد

در ماه جولای میزان خرج کرد مصرف کنندگان در رستوران ها برای سومین ماه متوالی افزایش یافت، البته سرعت این رشد نسبت به دو ماه گذشته بسیار کندتر شده بود. طبق داده های اداره آمار آمریکا میزان فروش ماه جولای مکان های ارائه دهنده غذا و نوشیدنی به 52.5 میلیارد دلار رسید.

میزان فروش رستوران ها در ماه جولای 5 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافت، در حالی که در ماه می و ژوئن به ترتیب با افزایش 31.3 درصدی و 26.7 درصدی روبرو شده بود. کند شدن رشد میزان فروش در ماه جولای به این علت رخ داد که برنامه های برداشتن قرنطینه با بازگشت شیوع بیماری متوقف شدند.

علی رغم سومین ماه متوالی رشد میزان فروش این بخش، حجم فروش ماه جولای همچنان 13 میلیارد دلار کمتر از سطح پیش از پاندمی کرونا است.

وب سایت اتحادیه ملی رستوران داران آمریکا نوشت، در کل بین ماه های مارس و جولای سطح فروش کافه ها و رستوران ها بیش از 131 میلیارد دلار از سطح مورد انتظار کمتر بود. با در نظر دریافت و اضافه کردن کاهش شدید هزینه کردها در فعالیت های خدمات غذایی غیر رستورانی کل ضرر بخش رستوران و خدمات غذایی به 165 میلیارد دلار می رسد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1192

به "پاندمی کرونا 165 میلیارد دلار به رستوران داران آمریکا خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاندمی کرونا 165 میلیارد دلار به رستوران داران آمریکا خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید