وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد

به گزارش مجله پیامک، وزیر کشور گفت: باید با کسانی که با دادن اطلاعات به امنیت ملی خیانت می نمایند برخورد گردد اما برخورد باید مستند و دقیق باشد.

وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد

به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره اهمیت دستگیری روح الله زم اظهار کرد: این مساله خیلی مهم است و باید از دستگاه های اطلاعاتی به ویژه اطلاعات سپاه تشکر کنم. من به عنوان رییس شورای امنیت کشور عرض می کنم که دوستان از مدت ها قبل روی این موضوع تور اطلاعاتی پهن نموده بوده و سناریوهایی طراحی نموده بودند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: این موضوع باید درسی باشد برای همه دستگاه ها و افرادی که به عنوان معاند و مخالف دست به اقداماتی علیه امنیت ملی کشور ما می زنند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران شاید دیر و زود داشته باشد، ولی سوخت و سوز ندارد.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با عوامل داخلی کانال آمدنیوز توضیح داد: باید با هر کسی که در قالب نفوذ، جاسوسی یا همکاری های رسانه ای مبتنی بر خلاف امنیت ملی اقدام می نماید و اینگونه به کشور ما خیانت می نماید برخورد گردد. ولی این برخورد باید مستند، دقیق و کاملا اندازه گیری شده باشد تا موجب فضاسازی هایی علیه کشورمان یا افزایش اختلافات داخلی نگردد؛ به هرحال این حق نظام، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است و همچنین خواست مردم است تا امنیت کشور حفظ گردد و با هر کسی که با دادن اطلاعات به امنیت ملی کشور خیانت می نماید برخورد گردد.

رحمانی فضلی درباراه آخرین روند اجرای انتخابات مجلس بیان نمود: روند انتخابات متناسب با تقویم انتخاباتی خیلی خوب پیش می رود. 25دستگاه در اجرای انتخابات یاری می نمایند و هماهنگی با این دستگاها وجود دارد. با شواری نگهبان هم برای اجرای انتخابات همکاری مستمر داریم و نظرات خود را خصوص اجرا و نظارت با یکدیگر مرتب تبادل می کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا تایید صلاحیت ها فیلترها بازتر خواهد شد، گفت: دعا کنیم که این گونه بگردد.

وی همچنین درباره برگزرای انتخابات الکترونیکی اعلام نمود: دستگاه احراز هویت الکترونیکی90 درصد به ما از منظر صحت عمل در نحوه رای گیری اطمینان می دهد که شورای نگهبان هم آن را تایید نموده است و ما دنبال استفاده از دستگاه الکترونیکی احراز هویت در سراسر کشور هستیم. به هماهنگی های اولیه با شورای نگهبان برای اخذ و شمارش الکترونیکی در 140 حوزه رسیده ایم.

وزیر کشور درباره آخرین وضعیت زائران اربعین در عراق اعلام نمود: ما توصیه کردیم که زائران سفر خود را مدیریت نمایند و این مدیریت خوب شکل گرفته و تردد در مرزهای کشور و داخل عراق از نظم، سرعت و سهولت خوبی برخوردار است . سه روز است که خروج و ورود به توازن رسیده است و دیروز ورودی به کشور دو برابر خروجی بوده است یعنی ورودی حدود 103 هزار و خروجی 230 هزار نفر بوده است که اگر این روند ادامه یابد، امیدواریم در بازگشت زائران هیچ مسئله ای نداشته باشیم البته از سه روز قبل اتوبوس ها و وسایل نقلیه زیادی را در مرزها بویژه مرز مهران مستقر نموده ایم.

وی ادامه داد: تا الان 35 میلیون وعده غذایی که عمدتا یاری مردمی است را توزیع و 7 میلیون و پانصد هزار نفر را اسکان داده ایم. با یاری همه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردم، هیچمسئله ای نداریم و اگر همین همکاری ادامه یابد مسئله ای بوجود نمی آید. هیچ مشکل امنیتی هم نداشته ایم البته در مرز خسروی نگرانی وجود داشت ولی دولت عراق و نیروهای نظامی این کشور همکاری خوبی با ما داشتند و مسئله ای پیش نیامد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 504

به "وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید