اسلامی: آماده انتقال واکسن کرونا از کشورهای مبدا هستیم

به گزارش مجله پیامک، وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت هوایی آماده است تا واکسن های کرونای تامین شده را از نقاط مبدا وارد کشور نموده و در همه نقاط کشور توزیع کند.

اسلامی: آماده انتقال واکسن کرونا از کشورهای مبدا هستیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی در مراسم روز جهانی هواپیمایی که در محل سازمان هواپیمایی کشور برگزار گردید، اضافه نمود: صنعت هوایی نه تنها پرچم دار ایمنی بوده است بلکه توانسته با انتقال کالا و تجهیزات پزشکی به داخل کشور و تحویل به وزارت بهداشت پرچمدار سلامتی مردم نیز باشد.

اسلامی گفت: ده ها پرواز فری فلایت (Ferry flight) برای انتقال دارو و تجهیزات پزشکی از زمان آغاز پاندمی کرونا صورت گرفته است و علاوه بر آن اکنون آماده انتقال واکسن های تامین شده به داخل کشور هستیم.

وی بابیان اینکه اتهام مطرح شده را از صنعت هوایی رد کردیم، گفت: همین حالا با اتصال به سامانه ماسک از بلیت فروشی به مبتلایان به کرونا و در ادامه به مسافران جاده کشتی و قطار جلوگیری به عمل آمده که برگ زرینی در حمایت صنعت هوایی از سلامت مردم است.

اسلامی گفت: راضی هستیم در مبارزه با کرونا وزارت راه و شهرسازی و بخش حمل و نقل به ویژه صنعت هوایی کشور پیشتاز اجرای پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی گفت: در روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا همیشه از سوی دشمنان اعلام می شد که صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی عامل انتقال و ورود ویروس کرونا بوده و این اتهام زنی ها را به صورت مرتب و پر تکرار در روز های ابتدایی انتشار این ویروس شاهد بودیم.

وزیر راه ادامه داد: برای برطرف این اتهام در حوزه حمل و نقل هوایی کوشش بسیار گسترده ای توسط شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد و من از زحمات بخش حمل و نقل هوایی در این خصوص تشکر می کنم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: گام های مؤثر برای تقویت و ارتقای ضریب هوایی جامعه برداشته شده و از این بابت از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها، شرکت های هواپیمایی و شرکت های هندلینگ سپاس گذار هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1366

به "اسلامی: آماده انتقال واکسن کرونا از کشورهای مبدا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: آماده انتقال واکسن کرونا از کشورهای مبدا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید