هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به سمنان می آید

به گزارش مجله پیامک، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از سفر اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به این استان اطلاع داد.

هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به سمنان می آید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، علی اصغر آدینه ای امروز در نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان گفت: اتاق بازرگانی سمنان از اعضای هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا دعوت نموده است تا با موضوع توسعه گردشگری به این استان سفر کند.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری موجود در استان سمنان اضافه کرد: بدون شک حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا و آژانس های بین المللی گردشگری در استان سمنان فرصتی مهم در راستای توسعه گردشگری این استان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان مطرح کرد: اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، فعالان مالی و مدیران شرکت های مسافرتی در این سفر، با توانمندی های استان سمنان در حوزه گردشگری، صنعت و معدن آشنا می شوند.

آدینه ای بیان نمود: با توجه به حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور پس از توافق هسته ای، باید از این فرصت برای توسعه هرچه بیشتر استان سمنان استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه ارتباط بازرگانان ایران و ایتالیا بسیار مطلوب است اظهار داشت: این فرصت خوبی است تا از ظرفیت سرمایه گذاران و تجار ایتالیایی برای رونق اقتصاد کشور و استان سمنان بهره بگیریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه گردشگری و سفر در ایتالیا به فرهنگی مهم تبدیل شده است گفت با توجه به این مهم می توان ظرفیت های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ظرفیت های مهم طبیعت گردی استان سمنان را معرفی کنیم تا بتوانیم سهمی در جذب گردشگران خارجی کشور داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 568

به "هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به سمنان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به سمنان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید