همه بازیکنان ژاپن عالی بودند، ضرورت حفظ تمرکز برای مسابقات آینده

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، سوزوکی شامگاه امروز شنبه بعداز پایان رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که با قهرمانی تیم ژاپن در تبریز همراه بود، گفت: در بازی امروز همه بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند و فوق العاده بودند. تمام بازیکنان ما گل زدند و این خیلی عالی برای تیم ما بود.

همه بازیکنان ژاپن عالی بودند، ضرورت حفظ تمرکز برای مسابقات آینده

وی با اشاره به اینکه در تیم ما هیچ ستاره ای وجود ندارد، ادامه داد: ما یک تیم هستیم و با هم ستاره هستیم، ما کنار همدیگر معنی پیدا می کنیم.

سوزوکی با تاکید بر اینکه ما رقبای بسیار قوی مانند ایران و افغانستان داشتیم، گفت: به خاطر برگزاری این تورنمنت از همه تشکر می کنم چون به بازیکنان و تیمم کمک می کند که پیشرفت کنند. ما باید برای رقابت های آینده برنامه ریزی کنیم و با حفظ تمرکز پیش رویم.

وی سپس با تمجید عملکرد دروازه بان تیمش نیز گفت: دروازه بان ما یکی از بهترین بازیکنان ما در این بازی بود. او توپ های زیادی را سیو کرده و دروازه مان را نجات داد.

دیدار فینال رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا با قهرمانی تیم امید ژاپن در سالن پورشریفی تبریز به انتها رسید. بازی فینال این دوره از مسابقات شامگاه امروز شنبه در تبریز و با حضور هواداران تیم افغانستان برگزار و با قهرمانی تیم ژاپن به انتها رسید.

ماساشی اوساوا، یودای تاکاهاشی و هیروشی تابوچی گل های ژاپن و حمیدرضا حسینی تک گل افغانستان را در این بازی به ثمر رساند.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا با حضور 12 تیم به میزبانی تبریز برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 257

به "همه بازیکنان ژاپن عالی بودند، ضرورت حفظ تمرکز برای مسابقات آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه بازیکنان ژاپن عالی بودند، ضرورت حفظ تمرکز برای مسابقات آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید