بازیکنانم خسته بودند، در بازی بعدی جبران می کنیم

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، تارک ریزک عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی تایلند با لبنان در جمع خبرنگاران گفت: بازی دو تیم برای صدرنشینی بود و از اهمیت های خاص خود برخوردار بود ولی ما نتوانستیم امتیاز بگیریم و باید به عنوان تیم دوم گروه به مصاف ایران برویم.

بازیکنانم خسته بودند، در بازی بعدی جبران می کنیم

وی با اشاره به اشتباهات بازیکنان تیمش نیز گفت: بازیکنانم اشتباهات زیادی کردند و دریافت گل های زیاد شیرازه تیم را از هم پاشید.

ریزک با تاکید بر اینکه ما در این بازی دقیقاً از همان جاهایی گل خوردیم که در تمرینات روی آن ها کار نموده بودیم، گفت: بازیکنانم در این بازی بی انگیزه بودند و فرصت آماده سازی نیز برایمان کم بود.

سرمربی لبنان همچنین ادامه داد: برای بازی امروز روحیه بازیکنانم بسیار پایین بود. تمرکزمان روی دفاع بود اما با اشتباه گل خوردیم.

وی با بیان اینکه در بازی بعدی کوشش می کنیم نتیجه بهتری کسب کنیم و جبران مافات کنیم، ادامه داد: متأسفانه امروز قدر فرصت هایمان را ندانستیم و وقتی دو گل دیگر دریافت کردیم کار برایمان سخت شد.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا با حضور تیم های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از 24 خرداد تا اول تیر در 4 گروه 3 تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می گردد.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 348

به "بازیکنانم خسته بودند، در بازی بعدی جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم خسته بودند، در بازی بعدی جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید