حواشی بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل سریلانکا، صندلی بانوان خالی است!

به گزارش مجله پیامک، در حالی که روی سایت بلیت فروشی دیدار ایران و سریلانکا ظرفیت صندلی ویژه بانوان تکمیل اعلام شده بود، بخش قابل توجهی از این صندلی خالی از تماشاگر بود.

حواشی بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل سریلانکا، صندلی بانوان خالی است!

به همراه تور سریلانکا از زباترین کشور آسیایی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، عصر امروز (آدینه) 22 شهریور ماه 1398 در نخستین روز از رقابت های والیبال قهرمانی آسیا 2019 تیم ملی ایران در گروه A رقابت ها باید از ساعت 18:30 به مصاف سریلانکا می رفت که به دلیل 5 ست شدن بازی تیم های استرالیا و بحرین و 4 ست شدن بازی تیم های چین تایپه و تایلند، بازی با تاخیر آغاز شد.

در حالی که کمتر از 20 دقیقه تا زمان آغاز مسابقه زمان باقی بود، بسیاری از صندلی های سالن 12 هزارنفری آزادی خالی بود و کم تر از 10 درصد ظرفیت سالن (500 تا 600) طرفدار برای تماشای این بازی در سالن حاضر بودند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال که مدت سرپرستیش به انتها رسیده و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش برای تماشای این بازی در صندلی ویژه حضور داشتند.

در حالی که روی سایت بلیت فروشی بازی ها، ظرفیت صندلی ویژه بانوان پر شده بود و امکان خرید بلیت برای بانوان وجود نداشت، تا قبل از آغاز بازی تنها 20 تا 30 درصد صندلی ها در صندلی مربوطه پر شده بود.

پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان سریلانکا روی سکوهای تماشاگران نشسته بودند و با اتمام بازی چین تایپه و تایلند برای تعویض لباس و گرم کردن به رختکن های مخصوص خود رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 413

به "حواشی بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل سریلانکا، صندلی بانوان خالی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل سریلانکا، صندلی بانوان خالی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید