همراهی ایزوایکو با کادر درمان هرمزگان

به گزارش مجله پیامک، مجموعه ایزوایکو به عنوان یکی از مجموعه های عظیم صنعتی در استان و کشور سعی دارد با درنظر دریافت تمامی نکات و پروتوکولهای بهداشتی تا حد امکان از دغدغه های عزیزان کادر درمان بکاهد.

همراهی ایزوایکو با کادر درمان هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مدیرعامل ایزوایکو در نشستی بارییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان استان تأکید کرد: مجموعه ایزوایکو به عنوان یکی از مجموعه های عظیم صنعتی در استان و کشور سعی دارد با درنظر دریافت تمامی نکات و پروتوکولهای بهداشتی تا حد امکان از دغدغه های عزیزان کادر درمان بکاهد.

رضائیان ادامه داد: در این مورد بسیار محکم و پرقدرت در کنار کارکنان حوزه بهداشت و درمان ایستاده ایم.

وی با بیان این که نگرانی های حوزه بهداشت و درمان جهت حفظ سلامت و جان افراد جامعه است اضافه نمود: مجموعه ایزوایکو در جهت تولیدات و فعالیت خود درحال حرکت است و بی تردید برای موفقیت و رسیدن به اهداف در این راه احتیاج به رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی امری مهم و اساسی است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد کرونا در مجتمع ایزوایکو و برگزاری جلسات ادواری و منظم گفت: با توجه به نوع فعالیت و تعداد پرسنل شاغل در مجتمع رویه هایی تهیه و تدوین شده که در شرایط شیوع ویروس کرونا از سلامت پرسنل و کارکنان حفاظت و حراست گردد.

در انتها این نشست مدیرعامل مجموعه ایزوایکو در ارتباط با مسئولیت های اجتماعی صنایع با اهدای تعداد 50عدد کپسول اکسیژن با تمامی متعلقات لازم ازجمله مانومتر ، رگلاتور ، شلنگ و ماسک اکسیژن به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اظهارکرد: مجموعه کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با افتخار در کنار کادر درمان ایستاده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1627

به "همراهی ایزوایکو با کادر درمان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی ایزوایکو با کادر درمان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید