نماینده جامعه ایمن مالزی: مدیریت شهری و ایمنی مشهد الگویی برای کلانشهرها است

به گزارش مجله پیامک، نماینده جامعه ایمن مالزی گفت: شهر مشهد از نظر مدیریت شهری و ایمنی سازمان دهی بسیار مناسب و مثال زدنی شده و فراتر از تصور من است و مطمئن هستم این پیشرفت های شهر مشهد در آینده بیشتر می گردد.

نماینده جامعه ایمن مالزی: مدیریت شهری و ایمنی مشهد الگویی برای کلانشهرها است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس ، امیرالعارف ظهر امروز در همایش جامعه ایمن در هتل پارس مشهد گفت: بنده برای نخستین بار به مشهد سفر می کنم و قطعاً تجربه بسیار خوبی است. شهر مشهد از نظر مدیریت شهری و ایمنی سازمان دهی بسیار مناسب و مثال زدنی شده و فراتر از تصور من است و مطمئن هستم این پیشرفت های شهر مشهد در آینده نیز بیشتر می گردد.

وی در مورد برگزاری هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن در شهر مشهد نیز اعلام کرد: این اجلاس با برنامه ریزی دقیق در حال برگزاری است و اطلاعات و تجارب بسیار خوبی در همین مدت کم کسب کردیم.

نماینده جامعه ایمن کشور مالزی گفت: در مالزی نیز آموزش شهروندی به صورت جدی در حوزه ایمنی دنبال می گردد که ثمرات بسیار خوبی برای این کشور داشته که ما نیز آماده انتقال تجربیات دو کشور دوست یعنی ایران و مالزی هستیم.

رئیس مرکز پشتیبانی جامعه ایمن نیز گفت: گاهی ممکن است حمایت اقتصادی کافی وجود نداشته باشد و یا موانعی سر راه باشد که سبب گردد همه کشورها در این کنفرانس حضور پیدا ننمایند. از این رو تصمیم گرفتیم همکاری بین سازمان های حمایت نماینده را در مورد جامعه ایمن فراهم آوریم. بنابراین هر کدام از شرکت نمایندگان نماینده یک مرکز حمایت هستند.

لوپای اظهار داشت: تلاش بر آن است که جوامع ایمن را به هم وابسته نگه داریم تا به دیگر جوامع نیز یاری نمایند تا به عضویت این شبکه درآیند. در عین حال می توانیم تجربیات را شبکه جهانی انتقال دهیم و با یکدیگر در زمینه ایمنی فعالیت داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 519

به "نماینده جامعه ایمن مالزی: مدیریت شهری و ایمنی مشهد الگویی برای کلانشهرها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده جامعه ایمن مالزی: مدیریت شهری و ایمنی مشهد الگویی برای کلانشهرها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید