نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) که از بیستم آذرماه آغاز به کار کرده است تا یکشنبه (بیست و هشتم آذر ماه 1400) تمدید شد.

نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد

گفتنی است بیش از 1100 ناشر از سراسر کشور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد 50 ناشر اصفهانی هستند. همچنین حدود 100 عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی در حال اجرا است.

براساس اقدامات اجرا شده، ارسال مرسولات پستی اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برای خریداران رایگان خواهد بود و هزینه ارسال از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می شود.

در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان کتاب ها با تخفیف 40 درصدی ارائه می شود و درصورت اتمام یارانه نمایشگاه، مردم می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. همچنین خریداران می توانند با دریافت بُن کتاب از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه شروع شده و تا بیست وهشتم آذرماه 1400 ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید و خرید در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به صورت 24 ساعته بوده و علاقه مندان اصفهانی برای ثبت نام بن کتاب، بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1943

به "نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید