نماز آدینه تهران این هفته هم برگزار نمی گردد

به گزارش مجله پیامک، ستاد نماز آدینه تهران اعلام نمود با عنایت به شرایط شیوع بیماری کرونا در تهران و تعهد ستاد نماز آدینه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان محترم، نماز آدینه ششم تیرماه تهران برگزار نمی گردد.

نماز آدینه تهران این هفته هم برگزار نمی گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ستاد نماز آدینه تهران با صدور اطلاعیه ای از عدم برگزاری نماز آدینه تهران در روز آدینه (ششم تیرماه) اطلاع داد.

متن اطلاعیه ستاد نماز آدینه تهران به توضیح ذیل است:

مردم مومن و انقلابی تهران

پیرو اطلاعیه شماره 15 شورای محترم سیاستگذاری ائمه آدینه مبنی بر هماهنگی کامل با ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مجدد مراسم نماز آدینه در مناطق مختلف کشور متناسب با اقتضائات منطقه و همچنین اظهار امیدواری برای برگزاری مراسم در تهران، ستاد نماز آدینه با فراخوان همه نهاد های همکار و نیرو های مردمی، تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم نماز آدینه در تاریخ 16 تیرماه جاری فراهم آورده بود.

اما با عنایت به مفاد نامه شماره 100/3251 مورخ 99/4/2 با امضای مشترک استاندار محترم تهران و همچنین فرمانده محترم عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه آدینه کشور و تاکید و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز آدینه این هفته با عنایت به شرایط شیوع بیماری در تهران و تعهد ستاد نماز آدینه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان محترم، نماز آدینه ششم تیرماه تهران برگزار نمی گردد.

در خصوص آدینه های بد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تصمیم لازم اتخاذ و به وسیله رسانه ها به اطلاع شهروندان محترم تهران خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1087

به "نماز آدینه تهران این هفته هم برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماز آدینه تهران این هفته هم برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید