نقی زاده: خیلی بدشانس بودم اما بالاخره گل می زنم، نفت مسجدسلیمان بدون یک موقعیت، 3 امتیاز گرفت

به گزارش مجله پیامک، علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باخت به نفت مسجدسلیمان دردناک بود و آنها بدون یک موقعیت جدی 3 امتیاز گرفتند.

نقی زاده: خیلی بدشانس بودم اما بالاخره گل می زنم، نفت مسجدسلیمان بدون یک موقعیت، 3 امتیاز گرفت

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکست تیمش در زمین نفت مسجدسلیمان گفت: ما در طول نود دقیقه از لحاظ مالکیت بازی و ایجاد موقعیت گل تیم برتر زمین بودیم و چند موقعیت خیلی خوب را هم با بدشانسی هدر دادیم. در طرف مقابل نفت بدون ایجاد موقعیت گل جدی توانست 3 امتیاز را بگیرد و این نوع شکست خوردن واقعا برای تیم ما دردناک بود. گل آنها هم طوری زده شد که این نوع گل ها ممکن است هر 500 بازی یک بار اتفاق بیفتد. ما واقعا در این بازی مستحق باخت نبودیم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد دو موقعیت بسیار خوبی که در این بازی از دست داد، مطرح کرد: خیلی دوست داشتم با گل زدن به تیمم یاری کنم. متاسفانه یکی از ضرباتم به تیر دروازه خورد و یک توپ را هم گلر نفت مسجدسلیمان از زیر طاق دروازه بیرون کشید. نمی دانم چرا اینقدر بدشانس بودم و در بازی با تراکتور هم نزدیک بود گل بزنم ولی مدافع حریف توپ را از خط برگشت داد. در این چند بازی بابت گل زدن خیلی بدشانسی آوردم ولی تحت هر شرایطی خدا را شکر می کنم، بالاخره در بازی های بعدی گل خواهم زد.

نقی زاده در مورد عملکرد مس رفسنجان در سرانجام هفته بیست ویکم توضیح داد: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و خوشبختانه نتایج خیلی خوبی گرفته ایم. توقعات از تیم ما باید منطقی باشد و مطمئنا مس در سال های بعد بیشتر می تواند خودش را نشان دهد. ما بازیکنان خیلی خوب و یک کادر فنی توانمند داریم و تمام هدفمان این است که در بازی های بعدی بهترین نتایج را گرفته و در سرانجام لیگ یک صندلی شایسته را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1617

به "نقی زاده: خیلی بدشانس بودم اما بالاخره گل می زنم، نفت مسجدسلیمان بدون یک موقعیت، 3 امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: خیلی بدشانس بودم اما بالاخره گل می زنم، نفت مسجدسلیمان بدون یک موقعیت، 3 امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید