مربیگری من در اراک با سپاهان آغاز شد، امیدوارم پیشرفت کنیم

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری آنلاین قبل از مسابقه آلومینیوم اراک برابر پیکان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پیکان در شرایط مشابه با آلومینیوم است. اسکلت این تیم نسبت به سال گذشته تغییر نموده و کادر فنی جدید و فوتبالی و کاربلد در این تیم حضور دارند. امیدوارم تاکتیکهایمان را که طراحی نموده ایم در زمین اجرا کنیم و به خواسته خود برسیم.

مربیگری من در اراک با سپاهان آغاز شد، امیدوارم پیشرفت کنیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط بازیکنان خود اضافه کرد: از لحاظ انگیزه و روحیه در حال پیشرفت هستیم اینکه هر دو تیم با برد در بازی قبلی وارد زمین می شوند باعث خواهد شد روحیه تمام بازیکنان خوب باشد. می خواهیم بازی با کیفیتی را انجام و فرایند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه دهیم.

وی درباره پیروزی این تیم مقابل ماشین سازی در هفته گذشته تاکید نمود: قبلا هم گفتم اولین حضور من به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک در لیگ برتر، بازی با سپاهان خواهد بود. بعد از بازی با نساجی نفرات جدیدی به ما اضافه شدند و با وجود اینکه از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتیم مقابل سپاهان بازی قابل قبولی انجام دادیم. سپس مقابل فولاد نتیجه خوبی گرفتیم و هر چه جلوتر آمدیم بهتر شدیم.

خطیبی ادامه داد: در بازی برابر ماشین سازی احتیاج به برد داشتیم که خدا را شکر تدابیر ما نتیجه داد. بازی هجومی را ارائه کردیم تا در کنار تدابیر دفاعی نتیجه بگیریم.

وی درباره اهداف آلومینیوم اراک در اولین حضورش در لیگ برتر تاکید نمود: تیم ها تفاوت چندانی با هم ندارند به همین خاطر قبل از بازی نمی توان گفت کدام تیم برنده است. ما از لحاظ ساختار و کیفیت تیمی خوب هستیم و حتی نیمکت خوبی داریم. هدف ما در سال اول ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره کم گل بودن بازی های لیگ فزونی توضیح داد: برای همه مربیان احترام قائلم اما خیلی از آنها در ابتدای فصل به دنبال نباختن هستند تا به شناخت کافی برسند. با احترام به بازیکنان لیگ فزونی باید بگویم بازیکن خلاق در لیگ کم داریم. در دهه های 70 و 80 بازیکنانی بودند که چند نفر را دریبل می کردند. باید روی مسائل هجومی در قالب تاکتیک های تیمی کار کرد. خودم مهاجم بودم و دوست دارم تیمم همواره تهاجمی بازی کند. امیدوارم باز هم بازیکنان خلاق وارد فوتبال شوند.

خطیبی در خاتمه اظهار داشت: شرایط جدول از هفته دهم به بعد معین خواهد شد. در خاتمه می خواهم از بازیکنان تیمم تشکر کنم که در شرایطی که داشتیم باشگاه را درک و با تمام وجود کار کردند. امیدوارم همین شرایط برای کارگران خوب آلومینیوم و طرفداران تیم مان ادامه پیدا کند. باید از تک تک طرفداران و اعضای تیم تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1368

به "مربیگری من در اراک با سپاهان آغاز شد، امیدوارم پیشرفت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیگری من در اراک با سپاهان آغاز شد، امیدوارم پیشرفت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید