موفقیت گوشی های شیائومی در سه ماه گذشته

به گزارش مجله پیامک، شرکت شیائومی با فراوری گوشی های هوشمند مجهز به فناوری های پیشرفته در صدد کسب سهم بیشتری از بازار این دستگاه ها در دنیا است.

موفقیت گوشی های شیائومی در سه ماه گذشته

به گزارش خبرنگار ، با توجه به آمار های منتشر شده، شیائومی در سه ماهه گذشته پیروز به فروش 27.5 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند خود در مناطق مختلف جهان شده است. این میزان از فروش در سه ماه گذشته نوعی پیروزیت بزرگ برای برند شیائومی محسوب می گردد و کوشش شبانه روزی مدیران و مهندسان این شرکت چینی را برای جلب رضایت مشتریان و در نتیجه کسب سهم بیشتر از بازار تلفن های همراه هوشمند در جهان، نشان می دهد.

با وجود انتشار چنین آماری از میزان فروش گوشی های هوشمند شیائومی، ولی بعضی از تحلیلگران بازار فناوری و رسانه های دیجیتال، شرکت شیائومی را به نشر آمار دروغین متهم کردند و تعداد دستگاه های فروخته شده این شرکت چینی را کمتر از عدد اعلام شده و در حدود 25 میلیون دستگاه دانسته اند.

به نظر می رسد مدیران شیائومی از مطرح کردن اتهامات علیه شرکت خود، خسته شده اند و طرح چنین مسائلی را از پایه بی اساس دانسته اند. مسئولان شیائومی متهم کردن این شرکت به دروغگویی و انتشار آمار های واهی را برای ضربه زدن به اعتماد مردم به محصولات هوشمند شیائومی بیان کردند و هدف از چنین اقداماتی را جلوگیری از افزایش محبوبیت شیائومی و گمراه کردن سرمایه گذارن دانسته اند. Xiaomi با این وجود تاکید نمود که بیش از 27.5 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند این شرکت در فاصله زمانی بهمن 1397 و فروردین 1398 به فروخته شده است.

گفتی است؛ کارشناسان بازاریایی شرکت شیائومی تا پیش از بهمن 1397 انتظار داشتند که حدود 28 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند این شرکت به فروش برسد، ولی انتظارات آن ها برآورده نشده و در مجموع فروش جهانی نیز حدود 5 درصد کاهش فروش در سراسر جهان را تجربه نموده اند. به هر حال با وجود شرکت های قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل، Xiaomi هیچ گاه کار راحتی برای حضور در بازار رقابتی تلفن های همراه هوشمند ندارد.

تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در گوشی های شیائومی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 215

به "موفقیت گوشی های شیائومی در سه ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت گوشی های شیائومی در سه ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید