سهم اپل در چین بیشتر از آمریکا شد

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: یک کمپانی تحقیقات بازار اعلام نموده که سهم اپل از بازار اروپا و چین روزبه روز در حال افزایش است.

سهم اپل در چین بیشتر از آمریکا شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، سهم چین از محصولات اپل هم اکنون بیشتر از آمریکا شده اما این در حالیست که بازار فبلت های آمریکا از زمانی که آیفون 6پلاس معرفی شده، چهار برابر رشد داشته است.

سهم اپل در اولین فصل امسال میلادی در شهر چین به 26.1 درصد نیز رسیده در حالی که سهم آن در مدت زمان مشابه سال 2014 حدود 17.9 درصد بوده است.

محقق ارشد این کمپانی تحقیقاتی گفته است که اپل سهم گوشی های هوشمند خود را در پنج بازار بزرگ اروپا، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا افزایش داده است؛ سهم این قاره با 1.8 درصد رشد به 20.3 درصد رسیده است.

تحقیقات می گوید که یک سوم مشتریان جدید اپل از اندروید کوچ نموده اند.

همچنان این طور برآورد شده که آیفون های 6 و 6 پلاس نقاط جذاب برای مشتریان جدید بوده تا به سمت برند اپل جذب شوند و اغلب این مشتریان نیز اندروید را کاملاً ترک گفته اند.

آمار می گوید که 25.6 درصد کاربران جدید IOS در بریتانیا از اندروید دست کشیده و به سمت این پلت فرم سیستم عاملی آمده اند.

تمایز بین کاربران آمریکایی و اروپایی نیز در این است که آمریکایی ها بیشتر ترجیح می دهند گوشی هایی با نمایشگر بزرگ داشته باشند به گونه ای که ظرف سه ماهه اول سال 2015 بالغ بر 21 درصد فروش گوشی های هوشمند مربوط به نمایشگرهای بزرگتر از 5.5 اینچ بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 608

به "سهم اپل در چین بیشتر از آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم اپل در چین بیشتر از آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید