موسوی: ایران از هر ابتکاری که منجر به توقف جنگ و برطرف محاصره مردم یمن گردد، استقبال می نماید

به گزارش مجله پیامک، سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: ایران از هر ابتکاری که توقف جنگ و برطرف محاصره مردم یمن را به همراه داشت باشد، استقبال می نماید.

موسوی: ایران از هر ابتکاری که منجر به توقف جنگ و برطرف محاصره مردم یمن گردد، استقبال می نماید

به گزارش خبرنگاران، سیدعباس موسوی، عصر روز پنچ شنبه با اشاره به پیشنهاد دبیر کل سازمان ملل متحد برای برقراری آتش بس در جنگ ها در همه مناطق دنیا از جمله یمن برای آمادگی بیشتر جهت مقابله با پیامدهای گسترش کرونا اظهار کرد: یمن در نتیجه جنگی ویرانگر در معرض عظیم ترین فاجعه انسانی قرار گرفته است. تجاوز نظامی نیروهای خارجی و محاصره ظالمانه هوایی، دریایی و زمینی یمن در پنج سال گذشته راه های یاری رسانی به مردم مظلوم این کشور را مسدود نموده و اکنون گسترش بیماری کرونا در نبود حداقل امکانات و وخامت شرایط انسانی در این کشور نگرانی ها را مضاعف نموده است.

او اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال و حمایت از پیشنهاد دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید می نماید همچون گذشته از هر ابتکاری که توقف جنگ و برطرف محاصره یمن را به همراه داشته باشد، استقبال می نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: پیشنهاد دبیر کل برای توقف جنگ و با توجه به استقبال دولت نجات ملی یمن در صورتی که با اقدامات عملی ائتلاف در این زمینه و برطرف محاصره این کشور همراه باشد می تواند اقدام مهمی برای جلوگیری از مرگ هزاران انسان بی گناه و گامی اساسی برای گشودن دریچه ای برای برقراری صلح و ثبات باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 888

به "موسوی: ایران از هر ابتکاری که منجر به توقف جنگ و برطرف محاصره مردم یمن گردد، استقبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: ایران از هر ابتکاری که منجر به توقف جنگ و برطرف محاصره مردم یمن گردد، استقبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید