مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی امروز، 21 آذر به انتها می رسد ، اعلام نتایج؛ اوایل بهمن

به گزارش مجله پیامک، مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 99-98 امروز، 21 آذر به خاتمه می رسد.

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی امروز، 21 آذر به انتها می رسد ، اعلام نتایج؛ اوایل بهمن

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرنگاران، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 99-98 بر اساس زمان بندی اعلام شده فعال است و نقل و انتقال دانشجویان فقط به وسیله سامانه های انتقال و میهمانی صورت می گیرد. دانشجویان می توانند تا خاتمه امروز، 21 آذر ماه ثبت نام نمایند.

سامانه درخواست میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی https://guest.behdasht.gov.ir و سامانه درخواست انتقالی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی https://transmission.behdasht.gov.ir است.

همچنین پس از این زمان آنالیز مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام می گردد. این مهلت تمدید نخواهد شد.

با توجه به زمان جدید برای ثبت نام دانشجویان، زمان ویرایش مدارک، رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء و آنالیز مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در سامانه اعلام می گردد.

نتیجه توسط دانشگاه های علوم پزشکی مقصد در بهمن ماه 98 و شروع نیمسال دوم اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 651

به "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی امروز، 21 آذر به انتها می رسد ، اعلام نتایج؛ اوایل بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی امروز، 21 آذر به انتها می رسد ، اعلام نتایج؛ اوایل بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید