جزئیات افزایش حقوق کارکنان دولت

به گزارش مجله پیامک، حقوق معلمان 3.5 تا 6 میلیون تومان و حقوق اساتید دانشگاه 15 درصد افزایش یافته است.

جزئیات افزایش حقوق کارکنان دولت

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شمال آمل گفت: بر اساس طرح متناسب سازی و رتبه بندی حقوق معلمان در فصل تازه 3.5 تا 6 میلیون تومان افزایش یافته است.

او اضافه نمود: هر معلم با هزینه 50 هزار میلیارد تومانی دولت، به طور علی الحساب حدود 8 تا 15 میلیون تومان را دریافت کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از افزایش 15 درصدی حقوق اساتید وزارت علوم نیز خبر داد و گفت: افزایش حقوق اساتید در آخرین جلسه این کمیسیون تصویب شد.

منادی سفیدان ادامه داد: برای همه کارکنان کشور تصمیم بر افزایش یک میلیون تومانی حقوق، 50 درصدی حق عائله مندی و 100 درصد حق اولاد گرفته شده است.

او اضافه نمود: برای بازنشستگان نیز پنج درصد افزایش حقوق به همراه افزایش 900 هزار تومان بندپ حقوق و 200 هزار تومانی حق عائله مندی مصوب شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: برای پزشکان عمومی و متخصص در منطقه ها محروم نیز سه برابری خدمت به 1.7 برابر خدمت کاهش یافته است.

منادی سفیدان ادامه داد: اصلاحاتی نیز در زمینه دریافتی اساتید وزارت علوم، پیشکسوتان و اساتید منطقه ها محروم اجرا شده است که در آینده نزدیک با جلسات مختلف ضریب 1.8 حقوق اساتید نسبت به تهران حل می شود.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2157

به "جزئیات افزایش حقوق کارکنان دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات افزایش حقوق کارکنان دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید