به این کریستال های شفابخش با احتیاط نزدیک شوید

به گزارش مجله پیامک، می توان کریستالی را در دست گرفت یا نزدیک بدن نگه داشت و از انرژی آن استفاده کرد؟ مدعیان کریستال درمانی می گویند می گردد اما علم نظر دیگری دارد.

به این کریستال های شفابخش با احتیاط نزدیک شوید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرغم این واقعیت که کریستال درمانی در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا نموده است، این روش درمانی جایگزین در بین پزشکان و دانشمندان محبوب نیست و آنها از کریستال درمانی به عنوان شبه علم یاد می نمایند.

از نظر علمی، هیچ مدرکی که نشان دهنده درمان بیمارها از طریق کریستال ها باشد وجود ندارد، زیرا اساسا بیماری ها هرگز در نتیجه جریان انرژی به بدن بوجود نمی آیند. علاوه بر این، تا به امروز در هیچ مطالعه علمی نشان داده نشده است که کریستالها و سنگ های قیمتی با تفاوت در ترکیب شیمیایی یا رنگی بتوانند بیماری خاصی را درمان نمایند.

پیتر هینی، استاد علوم معدنی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، در سال 2021 به واشنگتن پست گفت: من از هیچ مطالعه ای که از طریق بنیاد ملی علوم در خصوص قدرت شفابخشی کریستالها اجرا شده باشد خبر ندارم.

او در ادامه شرح داد با وجودی که گفته می گردد کریستال ها دارای انرژی هستند، طبق فرمول جرم-انرژی(هم ارزی جرم و انرژی) آلبرت اینشتین، E=mc^2، هیچ انتقال انرژی بین کریستال ها و انسان ها وجود ندارد.

اگر این موضوع برایتان جالب است، با خواندن گزارش حقایقی جالب درباره کریستال درمانی با ماجرای کریستال درمانی بیشتر آشنا شوید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2173

به "به این کریستال های شفابخش با احتیاط نزدیک شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این کریستال های شفابخش با احتیاط نزدیک شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید