معروف ترین غذاهای هندوستان ، طعمی خوش در سرزمین هفتاد و دو ملت (تور هند)

به گزارش مجله پیامک، یکی از مجذوب کننده ترین بخش های هر تورمسافرتی جدای از سرک کشیدن به جاذبههای گردشگری کشور و یا شهر مقصد، به چشیدن طعم غذاهای محلی آن منطقه مربوط می گردد. به طور حتم می توان در هر ناحیه ای بنابر موقعیت جغرافیایی و ذائقه مردم، طعمی متفاوت یافت. شاید مواد اولیه همانی باشد که شما هم در منزل از آن استفاده می کنید اما طرز پخت، ادویه ها و حال وهوای غذا فرق دارد. امروز قصد داریم به کشور هندوستان سفر کنیم و از غذاهای خوش رنگ و لعاب و فوق العاده آنها بگوئیم. با خبرنگاران تا خاتمه این مقاله مجذوب کننده همراه باشید.

معروف ترین غذاهای هندوستان ، طعمی خوش در سرزمین هفتاد و دو ملت (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

) Garam masala

شاید بتوان این طور گفت که پخت غذاهای هندی بدون گرم ماسالا ممکن نیست. این ادویه خاص مخلوطی است از انواع ادویه های معطر و طعم دهنده که بو و طعمی خاص به غذاهای هندی می دهد. گرم ماسالا که معروف ترین ادویه هندوستان است، از اقلامی به شمار میرود که همیشه به وسیله گردشگران تورمسافرتی هندوستان خریداری می گردد و به عنوان سوغاتی فوق العاده ای در تورهای مسافرتی در نظر گرفته می گردد. این ادویه تلفیقی بی نظیر از 14 ادویه بوده و شامل زیره، فلفل سیاه، هل، رازیانه، میخک، دارچین، برگ بو و ... می باشد.

2) Rogan Josh

این غذا در هندوستان به نام کشمیری ها سند خورده و می توان گفت که امضای بی چون و چرای کشمیری ها پای روغن جوش ثبت شده است. این غذا که از گوشت بره، گرم ماسالا و روغن حیوانی تهیه می گردد، عطری خاص به سفره های هندی می بخشد و با رنگ و لعاب فوق العاده خود از خوش طعم ترین های هند است، از جهت دیگر محبوبیت خاصی بین گردشگران تورمسافرتی هندوستان دارد و پایه ثابت تمام مجالس و مهمانی ها می باشد.

3) Butter Chicken

رنگ و لعاب این غذا و عطر فوق العاده آن باعث شده که پنجابی ها به آن افتخار نمایند. این غذا از مرغ تازه و سس گوجه فرنگی تشکیل می گردد، اگرچه دنیایی از ادویه جات که به آن طعم و مزه می دهند را نباید فراموش کرد. مرغ را از یک شب قبل در خامه، ماست و ادویه می خوابانند و روز بعد معجزه ای فوق العاده را به گردشگران تورمسافرتی ارائه می دهند. توصیه می کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

4) Bhapaa Aloo

اگر در پی یک پیش غذای فوق العاده در رستوران های کشور هفتاد و دو ملت هستید، این غذا فوق العاده است. بهاپا آلو که غذای سنتی بنگالی ها می باشد، از نارگیل، روغن بادام و سیب زمینی تازه تهیه می گردد. این غذا از محبوب ترین پیش غذاهایی است که گیاه خواران در تورمسافرتی خود به هندوستان سفارش می دهند.

5) Banjari Gosht

به طور حتم راجستانی ها در اعتلای آشپزی این کشور نقشی اساسی را ایفا نموده اند. خوراکی های این خطه با ظاهری فوق العاده، طعمی عالی و عطری منحصر به فرد، هر کسی را به وجد می آورند. این غذا از گوشت گوسفند، ماست، ادویه و بعضی سبزیجات معطر تهیه می گردد. می توانید در تورمسافرتی خود به هندوستان آن را امتحان نموده و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2191

به "معروف ترین غذاهای هندوستان ، طعمی خوش در سرزمین هفتاد و دو ملت (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین غذاهای هندوستان ، طعمی خوش در سرزمین هفتاد و دو ملت (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید