مشارکت اجتماعی پایه توسعه پایدار در جامعه است

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، کمال اکبری ظهر پنجشنبه درنشست سازمان های مردم نهاد استان گیلان که درسالن الغدیر استانداری گیلان برگزار گردید، اظهارکرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مشارکت اجتماعی پایه توسعه پایدار در جامعه است

اکبری گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز حاصل مشارکت های اجتماعی ملت ایران بود که در همه صحنه های حساس حضور داشته و پای نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی پایه توسعه پایدار است، توضیح داد: کارها و اقدامات بزرگی از سوی سازمان های مردم نهاد در حوزه مشارکت های اجتماعی در سطح کشور در حال اجرا است که این موضوع یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نتیجه اراده و حمایت دولت از سازمان های مردم نهاد است.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با تاکید بر اعتماد دولت به سازمان های مردم نهاد، گفت: سازمان های مردم نهاد یکی از اهرم های مشارکت مردم در مدیریت جامعه هستند که می توانند کشور را به سمت افزایش توسعه و پیشرفت سوق دهند.

اکبری در ادامه با اشاره به نقش پررنگ مردم و سازمان های مردم نهاد در سیاستگذاری ها، اجرا و نظارت بر اجرای سیاست ها، اضافه کرد: دولت ها باید با ظرفیت سازی، حمایت، تسهیل گری زمینه های لازم را برای ایفای نقش سمن ها فراهم نمایند.

در سرانجام این نشست با حضور معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و استاندار گیلان و همزمان با چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سامانه جامع اطلاع رسانی برنامه ها و عملکرد موسسات مردم نهاد استان گیلان رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 156

به "مشارکت اجتماعی پایه توسعه پایدار در جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت اجتماعی پایه توسعه پایدار در جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید