مرزبان: از نظر فوتبالی قوی تر گردیده ایم، 10 روز سخت پیش رو داریم

به گزارش مجله پیامک، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از نظر فوتبالی قوی تر گردیده ایم و می خواهیم این فوتبال و کیفیت خوب را در دیدار با سپاهان، با یک نتیجه خوب نشان دهیم.

مرزبان: از نظر فوتبالی قوی تر گردیده ایم، 10 روز سخت پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران، منطقه خوزستان، علی رضا مرزبان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: بازی با سپاهان تیمی که هر سال با توجه به شرایطی که دارد و باید برای قهرمانی کوشش کند، دیدار سختی برای ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: سپاهان چند سالی است که در رقابت های حساس برای قهرمانی نقشی نداشته است و سال جاری تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد گردیده است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و جزو تیم هایی است که تاکنون شکست نداشته است. با توجه به شرایطی که ما در تیم مان داریم و تاکنون پیروز نگردیده ایم، به سه امتیاز بازی احتیاج داریم و مطمئنا بازی درگیرانه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم طرفداران به استادیوم بیایند و از ما حمایت نمایند؛ ما 10 روز سخت را پیش رو داریم و در مسجدسلیمان باید 2 بار برابر استقلال تهران بازی کنیم و به هیمن دلیل به محبت طرفداران احتیاج داریم و آن ها باید این احساس را داشته باشند که وقتی حرف از شیران زاگرس می گردد، فقط به نیروهای درون زمین مربوط نمی گردد، بلکه باید روی سکوها هم این شیران را داشته باشیم تا بتوانیم از این بازی ها نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: تیم سپاهان را خیلی خوب آنالیز نموده ایم، بازی قبلی آن ها با فولاد را که خیلی خوب توانستند با دو گل پیش بیفتند را هم، آنالیز نموده ایم. بازیکنانی که به این تیم اضافه گردیده اند خیلی خوب هستند که کیفیت تیمی را بالا برده اند. ما هم کوشش می کنیم که کیفیت فوتبالی خوبی را نشان دهیم. از نظر فوتبالی نیز قوی تر گردیده ایم و می خواهیم این فوتبال و کیفیت خوب را با یک نتیجه خوب نشان دهیم.

مرزبان گفت: علاوه بر این که در لیگ برتر باید رو در روی استقلال تهران قرار بگیریم، در جام حذفی هم باید به مصاف تیم بزرگ استقلال برویم که به این دیدار هم مانند لیگ برتر نگاه جدی داریم و با تمام نیرو به زمین می رویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 78

به "مرزبان: از نظر فوتبالی قوی تر گردیده ایم، 10 روز سخت پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: از نظر فوتبالی قوی تر گردیده ایم، 10 روز سخت پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید