محمد علی کلی سوژه سریال مورگان فریمن

به گزارش مجله پیامک، این سریال با عنوان فزونی: 8 مبارزه با فیلمنامه نویسنده برنده اسکار کوین ویلموت خواهد بود و بر اساس کتاب زندگی نامه نوشت جاناتان ایگ با نام علی: یک زندگی ساخته می گردد.

محمد علی کلی سوژه سریال مورگان فریمن

یک مینی سریال 8 قسمتی درباره محمد علی کِلی چهره افسانه ای بوکس دنیا به تهیه کننندگی مورگان فریمن ساخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این سریال با عنوان فزونی: 8 مبارزه با فیلمنامه نویسنده برنده اسکار کوین ویلموت خواهد بود و بر اساس کتاب زندگی نامه نوشت جاناتان ایگ با نام علی: یک زندگی ساخته می گردد.

ژان پیج و مورگان فریمن هر دو به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهند داشت. طبق توضیحات رسمی منتشر شده درباره سریال، برتی: 8 مبارزه، این سریال هشت لحظه متمایز و مشخص کننده از زندگی نمادین محمدعلی را روایت می نماید. هر اپیزود با یک مبارزه از زندگی علی ساخته می گردد، اما ماهیت اپیزود در واقع مبارزه درونی است، جایی که این سریال مبارزه ای را که در قلب و فکر یکی از تأثیرگذارترین و بحث برانگیزترین چهره های قرن بیستم در جریان است را آنالیز خواهد نمود.

رگی ژان-پیچ که قرار است در این سریال در نقش محمد علی بازی کند، پس از بازی در فیلم بریجرتون نتفلیکس در سال 2020، افق بازیگری خود را با فیلم اکشن مرد خاکستری و فیلم اقتباسی دنجون ها و اژدها: افتخار در میان دزدان توسعه داد.

مورگان فریمن بازیگر برنده اسکار که به خاطر نقش هایش در فیلم هایی مانند عزیز میلیون دلاری و رستگاری در شاوشنک به محبوبیت رسیده، به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه هایی مانند خانم منشی و محکوم نیز حضور داشته است.

پیش از این نیز خبر ساخت این سریال برای سامانه نمایش آنلاین CBS All Access منتشر شده بود اما پس از چند سال توقف، حالا قرار است این پروژه پس از ساخت از سامانه نمایش آنلاین Peacock عرضه گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2220

به "محمد علی کلی سوژه سریال مورگان فریمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد علی کلی سوژه سریال مورگان فریمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید