از پرنسس های دیزنی در بازی مرکب تا اسپایدرمن؛ بهترین های هنر و سینما

به گزارش مجله پیامک، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما و ادبیات، هر دوشنبه 10 مقاله، خبر و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از پرنسس های دیزنی در بازی مرکب تا اسپایدرمن؛ بهترین های هنر و سینما

رده بندی 10 پرنسس دیزنی بر اساس احتمال برنده شدن در بازی مرکب

نمی توان انکار کرد که هر یک از پرنسس های دیزنی نقاط قوت خود را دارند. این زنان جوان قدرتمند، با مهربانی، هوش و سرسختی خود، در طی سال های بسیار، الهام بخش هواداران بوده اند و به همین علت، دیزنی در سال های آینده تعداد زیادی بازسازی لایو اکشن تولید خواهد کرد. گفته می شود که این عناوین شامل آثاری مانند گیسو کمند و پری دریایی کوچولو خواهند بود.

در همین حال، نتفلیکس اخیرا با پخش بازی مرکب به پیروزیت عظیمی دست یافت و شایعه شده است که فصل دوم این سریال در سال 2022 منتشر می شود. در طی فصل اول، بسکمک از بینندگان به این فکر می کردند که خودشان تا چه حد می توانند در این بازی ها پیروز باشند. حالا جالب است تا با هم پرنسس های دیزنی را در این قالب تصور کنیم و احتمال برنده شده هر یک از آنان را در این مسابقه خونین بسنجیم.

16 فیلم ساخت دیزنی پلاس از بدترین تا بهترین؛ انیمیشن ها پیروز ترین بوده اند

از ابتدای پیدایش دیزنی پلاس تا به امروز، مجموعه فیلم های دیزنی افزایش چشمگیری داشته اند و همین امر سبب شده تا رتبه بندی هرکدام از این فیلم ها به عنوان بدترین یا بهترین فیلم، اندکی سخت باشد. دیزنی پلاس در نوامبر 2019 راه اندازی شد و هم اکنون به واسطه سرویس اشتراک آنلاین خود، میزبان بیش از 500 فیلم است که می توان با خرید حق اشتراک به تماشای آن ها پرداخت. از بین این 500 فیلم، دیزنی پلاس هم اکنون از وجود 16 فیلم با فیلم نامه اورجینال بهره می برد که به وسیله همین کمپانی تولید و منتشر شده اند. با وجود اینکه این 16 فیلم، به شدت در میان هواداران جای خود را بازکرده و مخاطبین بی شماری دارند، اما از منظر منتقدان جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین ما می خواهیم این فیلم ها را بر اساس نظر منتقدان، از بدترین به بهترین رتبه بندی نماییم.

10 کارگردان زن برتر سینمای ایران از بهترین تا بدترین

فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی بار دیگر توانایی های کارگردانان زن سینمای ایران را به علاقه مندان نشان داد. آتابای درامی عاشقانه با کارگردانی چشم نواز و حساب شده است و باید این فیلم را یکی از بهترین فیلم های اکران شده ی سینمای ایران در سال 1400 دانست. فیلم سازان زن سینمای ایران اگرچه تعدادشان خیلی زیاد نیست ولی درک بالایی از سینما و ترسیم موقعیت های دراماتیک دارند و هربار که پشت دوربین قرار می گیرند معمولا فیلم های خوبی را کارگردانی می کنند. نگاه متفاوت کارگردانان زن به مسائل انسانی و اجتماعی، تنوع و تکثر را به سینما آورده و تماشاگران را با دیدی تازه به سوژه ها آشنا کرده است. زنان در پرداختن به برخی مسائل شاخک های تیزتری دارند و با نگاهی موشکافانه و جزئی نگر وقایع را مقابل دوربین شان به تصویر در می آورند. برای بررسی شرایط کارگردانان زن سینمای ایران، کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. زنان سینماگر سینمای ایران اگرچه تعدادشان در مقایسه با کارگردانان مرد بسیار کمتر است ولی توانسته اند فیلم های ماندگار و جریان سازی را خلق کنند. برای بررسی کارنامه فیلمسازی کارگردانان زن به زحمت به لیستی 10 نفره رسیدیم و این عدد پائین اتفاق خوشایندی برای سینمای کشور نیست. این لیست 10 نفره را با توجه به کارنامه فیلم سازی این کارگردانان رتبه بندی کرده ایم تا با بهترین کارگردانان سینمای ایران و مهم ترین فیلم هایشان آشنا شویم.

انیمیشن افسون؛ قدرت های 10 شخصیت اصلی از ضعیف ترین تا قوی ترین

افسون دیزنی داستان خانواده مادریگال است که در خانه ای جادویی در دهکده ای دورافتاده در کلمبیا زندگی می کنند. آن ها جادو و معجزه ای خاص دارند که به هر یک از اعضای خانواده مادریگال قدرت مسحورکننده ای می بخشد و افراد خانواده از این مهارت های چشمگیر برای کمک به بقیه افراد جامعه استفاده می کنند. همه قدرت ها مطمئنا فوق العاده هستند اما برخی از آن ها مفیدتر از بقیه به نظر می رسند. بسکمک از این قدرت ها تحت تاثیر شرایط و شرایط روحی و عاطفی فرد میزبان هستند و برخی از آن ها هم در واقع بسیار خطرناک محسوب می شوند. در نهایت، جا دارد تا همه شخصیت ها را بر اساس قابلیت های منحصربه فردشان، بررسی و رتبه بندی می کنیم.

زیباترین انیمیشن های تاریخ سینما که با دست طراحی شده اند

در سال های اخیر فیلم های انیمیشنی کمی به روش سنتی ساخته شدند و با توجه به زیبایی بصری این آثار بسکمک از سینما دوستان از کم رنگ شدن این شکل از فیلم سازی ناراحت هستند و برای احیای روش های سنتی تمام تلاششان را می کنند. در این مقاله برخی از چشم نوازترین انیمیشن های تاریخ سینما که به صورت دستی طراحی شدند را با هم مرور می کنیم تا علاوه بر حظ بصری، گامی هرچند کوچک در راستای توجه به شیوه های سنتی انیمیشن سازی برداریم.

15 موجود جادویی فیلم های هری پاتر از معمولی ترین تا مجذوب کننده ترین

در کتاب های هری پاتر با طیف وسیعی از موجودات عجیب و حیرت انگیز آشنا می شویم که هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد. اما در فیلم ها، سراغ تعدادی از آن ها رفته اند، چون زمان یک فیلم سینمایی محدود است و طبیعتا فرصتی برای به نمایش در آوردن تک تک این موجودات نیست. اما با این حال برخی از به یادماندنی ترین و شگفت انگیزترین این موجودات را در فیلم های هری پاتر می بینیم. با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به 15 موجود جادویی و شگفت انگیزی که در 8 فیلم هری پاتر ظاهر شده اند.

8 فیلم اسپایدرمن پیش از راهی به خانه نیست از بهترین تا بدترین

مردعنکبوتی را به راحتی می توان یکی از شناخته شده ترین ابرقهرمانان دنیای مارول کمیکس و حتی کل دنیای کمیک دانست. اگرچه این باعث شده تا همیشه توقع از فیلم های سینمایی این ابرقهرمان بالا باشد، اما نمایش های اکران شده در طول این دو دهه همیشه به خوبی آنچه توقع می رفت نبودند. از زمان اولین حضور مردعنکبوتی در فرم سینمایی، بحث بر سر کیفیت هر نسخه به سرعت به یکی از مباحث داغ سینمایی تبدیل می شد. بحث بر سر بهترین و بدترین مردعنکبوتی با اکران فیلم های بیشتر از این ابرقهرمان همچنان داغ تر خواهد شد. اما حالا که مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست اکران شده، زمان مناسبی برای سر زدن به این مبحث است.

11 ابرشرور فیلم های مرد عنکبوتی از بدترین تا بهترین

می گویند برای اینکه قهرمان داستان حسابی به چشم بیاید و قدرت هایش تأثیرگذارتر از همیشه به نظر برسد، باید شخصیت شرور و ضدقهرمانی قدرتمند و بزرگ در مقابلش بگذاریم. طی این سال ها با انواع و اقسام شخصیت های شرور روبرو شده ایم که هر کدام ویژگی های خاص خودش را داشته اند، ولی این ضدقهرمان ها خیلی وقت ها خوب و تأثیرگذار ظاهر نشده اند. با این حال وقتی یک شخصیت شرور درجه یک و مجذوب کننده خلق می شود، تماشای آن هیجان انگیز خواهد بود. وقتی در یک فیلم ابرقهرمانی با شخصیت شروری آشنا می شویم که هم بازیگر ماهری دارد و هم شخصیتش را درست و به جا پرداخت کرده اند، همه ذوق زده می شویم و دوست داریم تقابل او را با قهرمان محبوبمان ببینیم.

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای مرد در تمام دوران

در طول این چند دهه ای که از عمر انیمه می گذرد، انیمه بازها مجموعه های مختلفی را دیده اند و با صدها شخصیت مختلف آشنا شده اند. با چنین تنوع گسترده ای، می توان گفت هرکسی می تواند یک شخصیت انیمه ای محبوب برای خودش داشته باشد. ولی برخی شخصیت ها هستند که به جایگاهی متمایز رسیده و سال هاست محبوب هواداران هستند. شخصیت های سریال های انیمه ای طولانی بیشترین محبوبیت را دارند. ولی یک شخصیت اگر ظرفیت های در یادها ماندن را در خود داشته باشد، حتی در یک سریال انیمه کوتاه مدت هم می تواند به چنین جایگاهی برسد. شخصیت های زیادی هستند که در طول این سال ها به چنین جایگاهی رسیده اند، ولی تنها چند شخصیت می توان پیدا کرد که پیروز شده باشند این محبوبیت را در تمام مدت حفظ کنند. در این مطلب به معرفی ده مورد از دوست داشتنی ترین شخصیت های مرد دنیای انیمه می پردازیم.

دزدان دریایی کارائیب؛ 10 اتفاق بد که برای جک اسپارو رخ داد

کاپیتان جک اسپارو همیشه دست برتر را نسبت به دیگران داشت اما به هر حال، او هم درد و رنج خاص خود را پشت سر گذاشته است. این دزد دریایی عجیب و غریب در فرنچایز دزدان دریایی کارائیب، همیشه سعی می کرد از مشکلاتی که با آن روبه رو می شد فرار کند اما حتی او هم نتوانست از همه چالش ها قسر در برود. جک با وجود تحمل بدترین سختی ها، همیشه سعی می کرد کاریزماتیک و شوخ طبع باقی بماند. او در ماجراجویی های دزدان دریایی از هفت دریا عبور کرد و در طول راستا، دشمنان زیادی برای خود تراشید. به همین علت، همیشه اتفاقات بدی برای او رخ می داد.

برای دسترسی به جدیدترین اخبار، مقاله ها و ویدیوها به خبرنگاران مگ سر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2030

به "از پرنسس های دیزنی در بازی مرکب تا اسپایدرمن؛ بهترین های هنر و سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پرنسس های دیزنی در بازی مرکب تا اسپایدرمن؛ بهترین های هنر و سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید