لمپارد: آنچلوتی نزد طرفداران چلسی محبوبیت زیادی دارد، از درخشش گیلمور لذت بردم

به گزارش مجله پیامک، فرانک لمپارد، احترام سرمربی رقیب آینده تیمش روی سکوهای استمفورد بریج را زیاد می داند.

لمپارد: آنچلوتی نزد طرفداران چلسی محبوبیت زیادی دارد، از درخشش گیلمور لذت بردم

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از احترام ویژه کارلو آنچلوتی، سرمربی رقیب نزد طرفداران تیم لندنی گفت.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: ملاقات خوبی خواهد شد. آنچلوتی اینجا نزد طرفداران از احترام زیادی برخوردار است. کارلتو یک جنتلمن واقعی و سرمربی شگفت انگیزی است. زیر نظر او، فصل خوبی را سپری کردم. آنچلوتی سرمربی بزرگی است و همواره روابط بسیار خوبی برقرار می نماید. او هم از لحاظ تاکتیکی خوب است و هم از لحاظ رفتاری عالی عمل می نماید. همواره با او در ارتباط بودم و این رابطه ادامه خواهد داشت.

لمپارد در ادامه اضافه کرد: ویروس کرونا قطعا می تواند فضای ورزشگاه را عوض کند اما باید ببینیم تا چه اندازه تاثیرگذار است. برخی چیزها از اهمیت بیشتری برخوردارند. قرار نیست باهم دست بدهیم. دستور پزشکان و هرآنچه را که ضروری است، انجام خواهیم داد. از الان صحبت کردن در خصوص تابستان واقعا زود است. فعلا کارهای بزرگی داریم که باید انجام بدهیم. از درخشش گیلمور لذت کافی را بردم. او پسر با اراده و باهوشی است و همه چیز را درک می نماید.

او در انتها اضافه کرد: لوفتوس چیک و پولیشیچ در حال آماده شدن هستند تا بتوانند در بازی ها حضور پیدا نمایند. کواچیچ هنوز آماده نیست و شرایط ویلیان باید آنالیز گردد. حضور یا عدم حضور او، سوال اصلی ما برای بازی یکشنبه شب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 842

به "لمپارد: آنچلوتی نزد طرفداران چلسی محبوبیت زیادی دارد، از درخشش گیلمور لذت بردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: آنچلوتی نزد طرفداران چلسی محبوبیت زیادی دارد، از درخشش گیلمور لذت بردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید