تور ایتالیا ارزان: آلگری: فردا کار آسانی مقابل میلان نداریم، می گردد روی دیبالا حساب باز کرد

به گزارش مجله پیامک، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بازی سختی را مقابل میلان در سری A ایتالیا برای شاگردانش پیش بینی کرد.

تور ایتالیا ارزان: آلگری: فردا کار آسانی مقابل میلان نداریم، می گردد روی دیبالا حساب باز کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست وسوم سری A ایتالیا باید در استادیوم سن سیرو به مصاف میلان برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما در این مقطع از فصل در فرم و شکل خوبی هستیم اما راستا طولانی در پیش داریم و در جدول رده بندی هم عقب هستیم. فردا بازی خوب و مهمی خواهد بود و باید عملکرد خوبی مقابل میلان به نمایش بگذاریم. نکته بد اما این است که تنها تعداد پنج هزار تماشاگر در استادیوم حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همه بازیکنان را به غیر از لئوناردو بونوچی و آرون مرزی در اختیار داریم. امیدواریم ترکیب درستی را راهی میدان کنیم و نتیجه لازم را به دست بیاوریم اما کار آسانی در استادیوم سن سیرو نداریم. میلان مدتی است که عالی کار می نماید و به همین دلیل به پیولی تبریک می گویم.

سرمربی یوونتوس که تیمش در حال حاضر با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سری A است، توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و در انتها ماه فوریه خواهیم دید که کجای جدول خواهیم بود. سه امتیاز بازی فردا مهم است، اما می دانیم که کار راحتی در پیش نداریم. میلان شخصیت فنی بالایی دارد و به نتایج مثبت زیادی رسیده است.

مکس آلگری بعلاوه در مورد شرایط مهاجم آرژانتینی تیمش اظهار داشت: دیبالا به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار گرفته است و از لحاظ روانی هم در آرامش کامل است که این به هنگام بازی کردن به او یاری می نماید. من از دیبالا راضی هستم و او بازیکنی است که می گردد رویش حساب باز کرد.

وی درباره فعالیت احتمالی باشگاه یوونتوس در بازار نقل وانتقالات هم تأکید کرد: تکرار می کنم، ترکیب تیم ما این است و همین هم باقی خواهد ماند. آرتور ملو وقتی به جمع ما پیوست 6 ماهی بود که بازی ننموده بود، حالا زمان بازی او افزایش پیدا نموده و نتایج گواه بر این موضوع است. او بازیکنی است که بحثی نمی توان در موردش کرد.

سرمربی راه راه پوشان تورین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما در سال های اخیر 9 قهرمانی متوالی در سری A به دست آوردیم که این کاری خارق العاده بود. تابستان اخیر رونالدو از جمع ما جدا شد و حالا اغلب بازیکنانی را در زمین داریم که بین 20 تا 23 سال سن دارند و هنوز احتیاج به کسب تجربه دارند.

آلگری در انتها تأکید کرد: بازی با اودینزه نشان داد که ما در حال پیشرفت در زمینه مدیریت بازی مان هستیم. در آن بازی ما منتظر لحظه مناسب برای گلزنی بودیم و در کنار اینکه دروازه مان را بسته نگه داشتیم، بازی مان پختگی لازم را داشت که این گامی رو به جلو است.

تیم های میلان و یوونتوس از ساعت 23:15 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در استادیوم سن سیرو به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2019

به "تور ایتالیا ارزان: آلگری: فردا کار آسانی مقابل میلان نداریم، می گردد روی دیبالا حساب باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: آلگری: فردا کار آسانی مقابل میلان نداریم، می گردد روی دیبالا حساب باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید