لالیگا، رئال طلسم ناکامی برای فتح دربی مادرید در خانه را شکست

به گزارش مجله پیامک، پیکارهای هفته بیست و دوم لالیگا با پیروزی خانگی رئال مادرید مقابل رقیب همشهری اش در استادیوم سانتیاگو برنابئو دنبال شد.

لالیگا، رئال طلسم ناکامی برای فتح دربی مادرید در خانه را شکست

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، انتها بعد از هشت سال تیم فوتبال رئال مادرید توانست در دیداری خانگی در لالیگا همشهری خود اتلتیکومادرید را شکست دهد.

این اتفاق در دیداری رخ داد که امشب (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار و با تک گل دقیقه 56 کریم بنزما به سود تیم سفیدپوش شهر مادرید به انتها رسید. رئال مادرید از فصل 13-2012 نتوانسته بود در لالیگا، اتلتیکو را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد و به این ترتیب این طلسم شکسته شد.

با این نتیجه که چهاردهمین برد رئال مادرید بود این تیم 49 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول فاصله خود با بارسلونای رده دومی را موقتاً به شش امتیاز افزایش داد. اتلتیکومادرید هم با قبول چهارمین شکستش در این فصل با 36 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران مایورکا از وایادولید پذیرایی می نماید و در بازی دوم از ساعت 23:30 والنسیا میزبان سلتاویگوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 729

به "لالیگا، رئال طلسم ناکامی برای فتح دربی مادرید در خانه را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، رئال طلسم ناکامی برای فتح دربی مادرید در خانه را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید