قاضی زاده هاشمی: رسیدگی به جرایم مقصران پرونده ویلموتس، مطالبه جدی مجلس از قوه قضائیه است

به گزارش مجله پیامک، نماینده مجلس گفت: امضا کنندگان قرارداد ویلموتس، می خواهند در سایه پرونده شستا و حقوق کارگران پنهان شوند. شستا از طریق پول کارگران، تامین مالی می شود. حق و حقوق مردم ما این نیست.

قاضی زاده هاشمی: رسیدگی به جرایم مقصران پرونده ویلموتس، مطالبه جدی مجلس از قوه قضائیه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قرارداد ویلموتس شامل 3 شرایط است. اول این که 2 میلیون یورو به ضررمان تمام شد. مرحله دوم، نحوه قرارداد با این سرمربی بود که 6 میلیون یورو برایمان آب خورد. از طرف CAS محکوم شدیم. رای دستیاران ویلموتس هم باقی مانده است. اگر در CAS شکست بخوریم، در مجموع مبلغ 10 میلیون یورو، میزان خسارت ویلموتس به فوتبال ایران است.

او ادامه داد: درباره نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد با ویلموتس، اشتباهاتی صورت گرفت. مدیران فوتبال کشورمان، بی تدبیری کردند. در نحوه بستن حقوق های ورزشی، نیاز به یک مدیر با درایت داریم. این قراردادی زیان بار در فوتبال کشورمان بود. در سال 1399 و بر اساس نظرسنجی از مردم، موضوع قرارداد ویلموتس، بیشترین رای را آورد و برایشان اهمیت داشت. موضوع قرارداد ویلموتس، تا سال ها از یاد فوتبال دوستان نمی رود.

امضا کنندگان قرارداد ویلموتس، می خواهند در سایه پرونده شستا و حقوق کارگران پنهان شوند

قاضی زاده هاشمی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امضا کنندگان قرارداد ویلموتس، می خواهند در سایه پرونده شستا و حقوق کارگران پنهان شوند. شستا از طریق پول کارگران، تامین مالی می شود. حق و حقوق مردم ما این نیست. امیدوارم مسئولین فدراسیون فوتبال، پیگیر موضوع پرونده ویلموتس باشند. 8 میلیون یورو از جیب فوتبال ایران رفته است. پیش بینی می شود در آینده هم مبلغ این قرارداد، افزایش یابد.

او افرود: مجلس شورای اسلامی از همان اول پیگیر این موضوع بود. باید منتظر رای CAS باشیم. امیدوارم بتوانیم در آینده، رسیدگی بیشتری به موضوع پرونده ویلموتس داشته باشیم. آسیب پرونده ویلموتس در 10 سال آینده فوتبال کشورمان، کماکان خواهد بود و گریبان گیرمان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1667

به "قاضی زاده هاشمی: رسیدگی به جرایم مقصران پرونده ویلموتس، مطالبه جدی مجلس از قوه قضائیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده هاشمی: رسیدگی به جرایم مقصران پرونده ویلموتس، مطالبه جدی مجلس از قوه قضائیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید