فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: باران روی کیفیت بازی ما تأثیر داشت، سرمربی اندونزی: اعتماد به نفس بالایی داشتیم

به گزارش مجله پیامک، عباس چمنیان گفت که بارش باران روی کیفیت تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان در ملاقات مقابل اندونزی تأثیرگذار بود.

فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: باران روی کیفیت بازی ما تأثیر داشت، سرمربی اندونزی: اعتماد به نفس بالایی داشتیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان از ساعت 13 امروز (آدینه) در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی رفت و با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد.

عباس چمنیان سرمربی تیم ایران در مورد این بازی گفت: به تیم اندونزی تبریک می گویم، آنها خوب بازی کردند. همانطور که انتظار می رفت، آنها حریف سختی بودند و بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله داشتند. باران امروز کیفیت بازی بازیکنان ما را کاهش داده بود و امیدوارم در ملاقات بعدی، بهتر بازی کنیم. همانطور که پیش بینی می کردیم، بازی نکردیم و از حالا تمرکز ما روی ملاقات مقابل هند خواهد بود. این بازی ها به تاریخ می پیوندد و ما از این شکست یاد می گیریم.

فخری حسینی سرمربی تیم اندونزی هم گفت: از پیروزی در این مسابقه خیلی مسرور هستیم. بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند. ملاقات مقابل ایران یک چالش بزرگ بود، اما اعتماد به نفس تیم خیلی بالا بود و سه امتیاز این بازی را کسب کردیم. به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم. آنها با بازیکنانی روبرو شدند که در مجموع از آنها قدبلندتر بودند، اما از لحاظ سرعت با آنها برابر بودیم.

سرمربی تیم پیروز این مسابقه ادامه داد: این برد برای ما معنی بسیاری دارد و یک شروع خوب برای ما بود. نمی خواهیم خیلی مسرور باشیم، چون باید به بازی بعدی خود فکر کنیم.

تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان در دومین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا، از ساعت 13 روز دوشنبه 2مقابل هند صف آرایی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 657

به "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: باران روی کیفیت بازی ما تأثیر داشت، سرمربی اندونزی: اعتماد به نفس بالایی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: باران روی کیفیت بازی ما تأثیر داشت، سرمربی اندونزی: اعتماد به نفس بالایی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید