تور اروپا: فن در لاین: اروپا باید برای بدترین سناریو گازی با روسیه آماده گردد

به گزارش مجله پیامک، رئیس کمیسیون اروپا می گوید بروکسل مجبور است دیر یا زود خود را برای قطع کامل دسترسی به گاز روسیه آماده کند.

تور اروپا: فن در لاین: اروپا باید برای بدترین سناریو گازی با روسیه آماده گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی،اورزلا فن در لاین در مصاحبه با خبرگزاری دی پی آ آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، هشدار داد که اتحادیه اروپا باید برای بدترین سناریوی یعنی توقف کامل گاز طبیعی از روسیه آماده گردد.

این مقام ارشد اروپا در خصوص طرح انرژی اضطراری اتحادیه اروپا که هفته گذشته ارائه شد، تاکید نمود که مستقل شدن اتحادیه اروپا از بعد انرژی از روسیه حائز اهمیت است و یادآور شد که تصمیم مسکو برای قطع کامل تحویل گاز به اتحادیه اروپا، تنها به زمان بستگی دارد.

فن در لاین در ادامه صرف نظر از اقدامات گسترده ضد روسی غرب گفت که کرملین شریک قابل اعتمادی برای تامین انرژی اروپا نیست. گازپروم عمدا سطح ذخیره سازی خود را پایین نگه داشته است.

رئیس کمیسیون اروپا یادآور شد که در این میان، تنها دوازده کشور عضو به طور جزئی گاز از روسیه دریافت می نمایند. اروپا باید برای بدترین سناریو آماده باشد: دیر یا زود، توقف کامل عرضه گاز.

رئیس کمیسیون اروپا در ادامه این مصاحبه اعلام نمود که اتحادیه اروپا میخواهد حداکثر تا سال 2027 کاملاً ازنظر گازی از روسیه مستقل گردد و به همین منظور نزدیک به 300 میلیارد یورو تحت طرحی با این هدف سرمایه گذاری خواهد شد تا در گاز صرفه جویی به عمل آید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2108

به "تور اروپا: فن در لاین: اروپا باید برای بدترین سناریو گازی با روسیه آماده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: فن در لاین: اروپا باید برای بدترین سناریو گازی با روسیه آماده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید