بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

به گزارش مجله پیامک، در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت بپردازیم تا اگر هنوز نمی دانید که کجا بروید، بتوانید بهتر درباره مقصد مهاجرت خود تصمیم بگیرید:

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

مهاجرت به سوئد

کشور سوئد تقریبا در تمامی شاخص های کیفیت زندگی در تمامی لیست های معتبر، صاحب بالاترین صندلی است. از این رو نه تنها برای مهاجران بلکه برای همه انسان های کره زمین کشور مناسبی برای زندگی است. طبق OECD (سازمان همکاری مالی و توسعه) کشور سوئد در بیشتر معیارها در بالاترین صندلی در دنیا قراردارد. کیفیت بالای تحصیل و تعداد بالای افراد با تحصیلات، بالا بودن استانداردهای زندگی، خدمات رفاهی و اجتماعی بی نظیر و بالا بودن متوسط درآمد مردم در این کشور، هزینه های بالای زندگی در کشور سوئد را توجیه میکند. یک ویژگی که می تواند برای ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند جلب توجه کند، جامعه عظیمی از ایرانیان است که در این کشور تحصیل و زندگی می نمایند.

مهاجرت به کانادا

کانادا یک پناهگاه امن برای بسیاری از مهاجران است. این کشور یکی از دوست دارترین کشورها برای مهاجرت در دنیا است و از طرف سازمان ملل به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی در نظر گرفته شده است. کشور کانادا از نظر منابع طبیعی و نفتی غنی است و بعضی از بهترین دانشگاه های دنیا را در اختیار دارد. این کشور از میزان جرم و خشونت پایین و سطح زندگی بالایی برخوردار است. همه این نکات آن را به یک مقصد مطلوب برای مهاجرت تبدیل نموده است. بازار کار خوب، اقتصاد رو به رشد و دانشگاه های سطح بالا شرایط مناسبی برای زندگی و کار و تحصیل در این کشور ایجاد نموده است. نکته ای که باعث می گردد این کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان به شمار بیاید، تعداد بسیار زیاد ایرانیانی است که در این کشور به تحصیل،کار و زندگی مشغول هستند.

مهاجرت به آلمان

آلمان به عنوان قطب مالی اروپا در نظر گرفته می گردد. آلمان پرجمعیت ترین کشور در اتحادیه اروپا است و یکی از عظیمترین اقتصادهای دنیا را در اختیار دارد. فرصت های کاری موجود در آلمان و تقاضای بالا کشور آلمان برای نیروی ماهر فرصت های بسیار مناسبی را برای مهاجران ایجاد نموده است. از سال 2015، آلمان بیش از 2.5 میلیون مهاجر را دریافت نموده است.

همچنین کیفیت زندگی بالا و تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی آلمان یکی دیگر از دلایل مناسب بودن این کشور برای مهاجرت ایرانیان می باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که دانستن زبان آلمانی یکی از شرایطی است که برای زندگی، تحصیل، کار پیدا کردن و به طور کلی مهاجرت به آلمان بسیار مهم می باشد که در صورت بلد نبودن زبان آلمانی جهت مهاجرت به آلمان دشوارتر می گردد.

مهاجرت به استرالیا

استرالیا، با اقامت حدود 23.7 میلیون نفر، یک کشور ثروتمند با حضور عمده در سازمان های بین المللی، حقوق شهروندی محکم، فرصتی برای کارآفرینان، ثبات مالی و یک بخش عظیم خدمات عمومی است. علاوه بر دسترسی شغلی، استرالیا دارای جمعیت عظیمی از انگلیسی زبان، محیط امن و سطح بالایی از خوشبختی در بین شهروندان خود است. اقتصاد پویا و پر رونق، تنوع نژادی و قومی، دانشگاه های با کیفیت و با امکانات زیاد، امنیت و کیفیت بالای زندگی و زبان انگلیسی که زبان رسمی این کشور است از ویژگی های استرالیا برای مهاجرت ایرانیان و سایر مردم است.

یک نکته بسیار ویژه درمورد این کشور این است که بیشترین تمرکز مالی استرالیا در 50 سال گذشته بر روی توسعه بخش معدن و کشاورزی در کنار بخشهای فراوری و خدمات در منطقه شرق آسیا بوده است.

مهاجرت به هلند

هلند یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل اقتصاد پایدار دارای کمترین نرخ بیکاری در اروپا می باشد . این کشور دارای نرخ مالیات پایین است و همین امر سبب مهاجرت افراد جویای کار به این کشور شده و هلند را به یکی از قطب های کاری تبدیل نموده است در کنار این سطح کیفیت پزشکی و درمان در کشور هلند استاندارد بسیار بالایی دارد. بیشتر مردم با اینکه به زبان رسمی کشور خود یعنی زبان هلندی تعصب دارند اما به علت وجود جهانگرد های زیاد در این کشور عمدتا به زبان انگلیسی مسلط هستند که این یک ویژگی بسیار خوب برای مهاجران است. همچنین به علت اقتصاد امن و قدرتمند کشور هلند، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری و فعالیت های مالی است. بیشترین عیب و ایراد درمورد کشور هلند بالا بودن هزینه های زندگی در این کشور است، در صورتی که هزینه برای فرد مشکل و مسئله نباشد هلند یک مقصد ایده آل برای مهاجرت ایرانیان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید.

منبع: اینترنت
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1280

به "بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید