فرنگی کار برنزی جهان: امیدوارم رنگرز به اجرای انتخابی پایبند باشد

به گزارش مجله پیامک، مهدی علیاری گفت: اجرای عادلانه انتخابی از طریق حسن رنگرز سرمربی تیم ملی باعث می شود حق به حق دار برسد.

فرنگی کار برنزی جهان: امیدوارم رنگرز به اجرای انتخابی پایبند باشد

مهدی علکمک قهرمان بازی های آسیایی درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم رنگرز که خودش از سختی کشیده های کشتی است حالا در مقام سرمربی فقط به رعایت عدالت فکر کند و با اجرای درست چرخه انتخابی همچون رشته آزاد کمک کند حق به حق دار برسد.

وی شرح داد: اگر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی شفاف و عادلانه اجرا شود خیلی از نفرات مدعی که همیشه پشت خط مانده اند به حق خود خواهند رسید. اگر در آن زمانی که من کشتی می گرفتم انتخاب ها بر حسب عدالت انجام می شد شاید امروز من هم مدال المپیک داشتم.

دارنده 2 مدال طلای آسیا گفت: امیدوارم حالا که حسن رنگرز سکان هدایت فرنگی کاران را بر عهده گرفته دیگر شاهد انتصاب های سلیقه ای در تیم ملی نباشیم و با اجرای چرخه انتخابی بهترین و شایسته ترین فرد راهی مسابقات بزرگ شود.

علکمک گفت: پس از درگذشت پدر و مادرم در یک فاصله زمانی کوتاه به هیچ عنوان روحیه و شرایط خوبی برای کشتی گرفتن نداشتم، اما با کمک برخی دوستان و مربیان توانستم دوباره خودم را پیدا کنم و تمریناتم را شروع کردم. در صورت مهیا بودن شرایط پس از 2 سال دوری از مسابقات در لیگ امسال کشتی خواهم گرفت.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2151

به "فرنگی کار برنزی جهان: امیدوارم رنگرز به اجرای انتخابی پایبند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کار برنزی جهان: امیدوارم رنگرز به اجرای انتخابی پایبند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید