تور ارزان ایتالیا: طارمی فرصت پیوستن به میلان را از دست می دهد؟

به گزارش مجله پیامک، مهدی طارمی دومین فصل حضورش در تیم پورتو را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد با عملکردی که در این تیم از خود بر جای گذاشته است، مورد توجه سایر تیم های اروپایی واقع شده است.

تور ارزان ایتالیا: طارمی فرصت پیوستن به میلان را از دست می دهد؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

روزنامه آبولا پرتغال به نقل از رسانه های ایران اظهار داشت مهدی طارمی 29 ساله در برنامه های تیم میلان واقع شده است. این روزنامه نوشت: ظاهرا تیم میلان با ایجنت بازیکن و باشگاه پورتو تماس های اولیه را برقرار نموده است. گزارش شده است که میلان میخواهد به زودی یک پیشنهاد رسمی ارائه بدهد و احتمال این انتقال در ژانویه 2022 وجود دارد.

این در حالی است که طبق رسانه های پرتغالی، بند فسخ قرارداد مهدی طارمی که تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد، 60 میلیون یورو است و معین نیست آیا میلان قادر به پرداخت این مبلغ هست یا نه.

از سوی دیگر سایت souportista اظهار داشت طرفداران پورتو معتقدند انتشار این خبر در آستانه بازی پورتو با میلان در لیگ قهرمانان آسیا هدفمند است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1827

به "تور ارزان ایتالیا: طارمی فرصت پیوستن به میلان را از دست می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: طارمی فرصت پیوستن به میلان را از دست می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید