صندوق نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) 390 میلیارد ریال سرمایه دارد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا امروز در نشستی خبری با بیان اینکه سومین دوره اعطای این جایزه همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) برگزار می گردد، گفت: این جایزه به دنبال هم افزایی و ارتقا ظرفیت های دنیا اسلام است تا در قالب برنامه های مختلف این ظرفیت سازی توسعه یابد.

صندوق نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) 390 میلیارد ریال سرمایه دارد

وی با بیان اینکه از شنبه 18 آبان ماه برنامه های هفته جایزه مصطفی (ص) شروع می گردد، گفت: دانشمندان از 30 کشور طی سه روز متوالی به کشورمان می آیند تا در نشست های استپ، اعطای جایزه مصطفی (ص) و برنامه های مربوط به این جایزه شرکت نمایند.

صفاری نیا با بیان اینکه 100 مدعو علمی به کشور می آیند، گفت: ششمین نشست استپ با حضور دانشمندان دنیا اسلام با همکاری 9 دانشگاه و 9 پژوهشگاه طی دو روز هفته آینده برگزار می گردد.

دبیر شورای سیاستگذاری جایزه مصطفی (ص) گفت: در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) 390 میلیارد ریال سرمایه دارد که علاوه بر وقف و هبه سرمایه گذاری نیز در آن دیده می گردد.

صفاری نیا تاکید نمود: امیدوارم شاهد حضور نیکوکاران و سرمایه گذاران در صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 561

به "صندوق نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) 390 میلیارد ریال سرمایه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق نیکوکاری جایزه مصطفی (ص) 390 میلیارد ریال سرمایه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید