صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران

به گزارش مجله پیامک، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران از ابتدای امسال اطلاع داد.

صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران

به گزارش خبرنگاران فاطمه برنا با اشاره به انجام 138 مورد گشت و پایش صنایع و واحدهای خدماتی شهرستان تهران از ابتدای سال جاری گفت: این اداره با برقراری گشت های ویژه و مستمر، اقدام به اعزام تیم های کارشناسی برای شناسایی و کنترل شرایط آلایندگی صنایع و واحدهای خدماتی بخصوص بیمارستان ها نموده است.

وی اضافه نمود: براساس پایش های صورت گرفته برای 32 واحد متخلف، اخطاریه زیست محیطی صادر شد و 81 مورد نمونه برداری پساب واحدهای فراوریی، صنعتی و بیمارستانی برای آنالیز شرایط و کیفیت خروجی فاضلاب این واحدها به انجام رسید.

رییس اداره محیط زیست تهران در ادامه گفت: اخطاریه های صادره و ابلاغی از سوی محیط زیست برای واحدهای متخلف، دارای مهلت قانونی است که مسئول واحد را مکلف به رعایت شاخص ها و استانداردهای محیط زیستی و برطرف آلودگی می نماید و در صورت عدم همکاری و اقدام مثبت موضوع به مراجع قضایی شهر تهران منعکس می گردد.

برنا اضافه نمود: در طول این مدت تعداد 11 مورد استعلامات واصله به این اداره آنالیز فنی شد و 23 فقره شکایت مردمی در حوزه محیط زیست هم مورد رسیدگی نهاده شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی اظهار داشت: در سال جهش فراوری این اداره با فراوری نمایندگان داخلی که ملاحظات زیست محیطی را رعایت نمایند، همکاری و همراهی لازم و قانونی را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1033

به "صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید