آغاز تهران را در خانه ببینیم از 2 فروردین

به گزارش مجله پیامک، ایسنا/ براساس سخنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، بخاطر شیوع ویروس کرونا از دوم تا سیزدهم فروردین طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم برگزار می گردد.

آغاز تهران را در خانه ببینیم از 2 فروردین

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جریان چیست؟

پرهام جانفشان درباره این طرح شرح داد: جاذبه های گردشگری تهران با مشارکت و همکاری گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما و ستاد گردشگری شهرداری تهران، بر بستر فضای مجازی در دسترس عموم خواهد گرفت و هر روز جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یک شهرستان استان تهران به صورت کامل معرفی می گردد و برای افزایش جذابیت برنامه در انتها همان روز، از جاذبه های معرفی شده مسابقه برای علاقمندان برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: برنامه های تهرانگردی که برای شهروندان در تعطیلات نوروز پیش بینی شده بود، بعد از اعلام شرایط عادی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با همان کیفیت برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند از روز دوم فروردین ماه سال 1399 با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی https://tehran.mcth.ir/ در طرح گردشگری مجازی شرکت نمایند. تهران از جمله استان هایی است که بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را تا به امروز داشته است. استاندار تهران خاطرنشان کرد که این استان شرایط میزبانی در تعطیلات نوروز را ندارد. همچنین موزه و اماکن توریستی و تاریخی تهران پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، تعطیل شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 795

به "آغاز تهران را در خانه ببینیم از 2 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تهران را در خانه ببینیم از 2 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید