سوابق رانندگان اوبر و لیفت با اثر انگشت آنالیز گردد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یک سناتور آمریکایی معتقد است شرکت های تاکسی اینترنتی اوبر و لیفت باید جزئیات مربوط به قطع همکاری با رانندگان خطرناک را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

سوابق رانندگان اوبر و لیفت با اثر انگشت آنالیز گردد

هدف از این امر آن است که رانندگان خطرناکی که از فعالیت در یک پلتفرم منع شده اند، نتوانند در پلتفرم دیگر استخدام شوند.

سناتور ریچارد بلومنتال همچنین از این شرکت ها خواست با ثبت اثر انگشت رانندگان، درباره سابقه آنها تحقیق نمایند. او در این باره گفت: این شرکت ها مسئولیت دارند تا سوابق رانندگان را به طور کامل و جامع آنالیز نمایند.

به گفته او هر دو شرکت تاکسی اینترنتی به سوالات ارسال شده درباره اقدامات اتخاذ شده جهت اقدامات امنیتی خود پاسخ های ابهام آمیزی داده اند.

پس از انتشار گزارش هایی درباره آنکه به تیم تحقیقات در اوبر گفته شده بود نگرانی های تجاری شرکت در اولویت قرار دارند، این سناتور آمریکایی خواستار جزئیات بیشتری در این باره شد.

نگرانی های تجاری اوبر در این مورد شامل ممنوعیت اشتراک گذاری اطلاعات درباره رانندگان خطرناک با لیفت بوده است.

بلومنتال در این باره می گوید: اگر یکی از این دو شرکت هم اکنون یک راننده را ممنوع الکار نمایند، هیچ پروتکل یا فرایندی وجود ندارد تا اطلاعات درباره او با شرکت دیگر به اشتراک گذاشته گردد. تصور می کنم این امر برای حفظ امنیت مسافران لازم است.

این سناتور آمریکایی تصمیم دارد با اوبر و لیفت دیدار کند و از سوی دیگر خواستار برگزاری جلسه استماعی در کنگره درباره امنیت صنعت تاکسی اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 580

به "سوابق رانندگان اوبر و لیفت با اثر انگشت آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوابق رانندگان اوبر و لیفت با اثر انگشت آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید