سفر معاونین نخست وزیر تایلند به ایران طی 3 ماه آینده

به گزارش مجله پیامک، درحالی که تایلند میخواهد حجم مبادلات تجاری دو جانبه با ایران را در طی 3 سال به 1.2 میلیارد دلار برساند معاونین نخست وزیر تایلند در اوایل ماه فوریه در راس هیئتی بلند پایه به ایران سفر خواهند کرد.

سفر معاونین نخست وزیر تایلند به ایران طی 3 ماه آینده

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نیشن مولتی مدیا، پس از آنکه دولت تایلند اولین هیئت خود را برای ایجاد روابط مالی نزدیک تر پس از تحریم ها به ایران فرستاد، ایران و تایلند قصد دارند حجم مبادلات تجاری دو جانبه را در طی 3 سال به 1.2 میلیارد دلار برسانند.

سوویت مائه سینگی، معاون وزیر بازرگانی تایلند پس از دیدار با وزرای تجارت، نفت، راه و شهرسازی و صنایع ایران در تهران گفت، دو کشور فرصت های عظیمی برای تقویت تجارت و سرمایه گذاری و همکاری در صنعت گردشگری دارند.

وی اضافه نمود: تایلند یکی از منابع تامین مواد غذایی ایران است و دروازه ای برای بازارهای آسه آن به خصوص کامبوج، لائوس، میانمار و ویتنام به شمار می رود. ایران هم می تواند دروازه ای برای نفوذ تایلند در بازار خاورمیانه باشد.

دو کشور توافق کردند که نشست های کمیسیون مشترک بین دو طرف را مجددا سازماندهی نمایند تا از فوریه آینده همکاری های نزدیکی در زمینه های مختلف داشته باشند.

پراویت وونگسوان و سومکید جاتوسریپیتاک، معاونین نخست وزیر تایلند مجددا در اوایل ماه فوریه در راس هیئتی بلند پایه به ایران سفر خواهند کرد.

154

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 513

به "سفر معاونین نخست وزیر تایلند به ایران طی 3 ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر معاونین نخست وزیر تایلند به ایران طی 3 ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید