سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران چشمه خطاب به ملکی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم از تاریخ 26 اسفندماه 1399 به-عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب می شوید.

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

لازم به ذکر است: پیش از این محمد جعفرپور در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقاء صندلی این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که دکتر باران چشمه نیز از خدمات و کوشش های ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

خاطر نشان می شود: مسعود ملکی از قهرمانان ورزش زورخانه ای است که در سوابق خود مربیگری و داوری ملی و بین المللی این رشته، دبیری کمیته های داوری و فنی فدراسیون و … را دارا بوده و هم اکنون با عناوینی چون دبیر هیئت پهلوانی استان اصفهان و رییس هیئت ورزش های زورخانه ای شهرستان اصفهان در این رشته فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1542

به "سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید