راهکارهای خانگی برای سفید کرد سر زانو و آرنج

به گزارش مجله پیامک، یکی از مسائل رایج بین بیشتر افراد، تیرگی بیش از میزان سر زانو و آرنج است که باعث هزینه های زیاد برای آن می گردد. خبر خوبی که برایتان داریم آن است که شما می توانید با مواد خانگی این تیرگی ها را کمرنگ تر نمایند.

راهکارهای خانگی برای سفید کرد سر زانو و آرنج

سفید کردن سر زانو و آرنج با چند ترفند خانگی راهکاری آسان و کم هزینه است. حتماً هنگامی که شلوار کوتاه یا بلوز بدون آستین می پوشید، این تیرگی توجهتان را جلب می نماید؛ اما، اصلاً نگران نباشید، این تیرگی احتمالاً به علت تجمع سلول های مرده پوست و اندازه بیش از حد ملانین در بدنتان است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • سفید کردن سر زانو و آرنج
    • سفید کردن سر زانو و آرنج با ترکیب آبلیمو، شکر و عسل
    • سفید کردن سر زانو و آرنج با آلوئه ورا
    • سفید کردن سر زانو و آرنج با آرد نخودچی
    • بعلاوه بخوانید:

سفید کردن سر زانو و آرنج

در ادامه 3 مورد از راه های معجزه آسای سفید کردن سر زانو آرنج را آنالیز می کنیم.

سفید کردن سر زانو و آرنج با ترکیب آبلیمو، شکر و عسل

برای تهیه این ترکیب ضروری است آب یک لیموترش را بگیرید و آن را درون ظرفی بریزید. حالا یک قاشق شکر و یک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید. به خوبی این ترکیب را مخلوط نموده و بعد از آن به آرامی روی قسمت های تیره بدن خود بمالید. حالا اجازه دهید 20 دقیقه روی آن قسمت بماند. سپس با آب ولرم بشویید.

لیمو، شکر و عسل در کنار هم یک لایه بردار روشن کننده فوق العاده را می سازند. آبلیمو و عسل خواص روشن کنندگی پوست دارند و شکر خاصیت لایه برداری دارد؛ بنابراین، این درمان برای برطرف تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا عالی است.

سفید کردن سر زانو و آرنج با آلوئه ورا

دومین معجزه سفیدی پوست شما آلوئه ورا است. یک تا دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه را استخراج کنید. حالا آن را روی پوست خودتان بگذارید. اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان باشد. آلوورا دارای آلوئین است، ترکیبی که رنگ دانه های پوست را کاهش می دهد و به شما یاری می نماید تیرگی آرنج و زانو شما کاهش یابد. البته ذکر این نکته بسیار مهم است که در استفاده از این ماسک ها با استمرار داشته باشید.

سفید کردن سر زانو و آرنج با آرد نخودچی

سومین معجزه برای سفیدی پوست شما، استفاده از آرد نخودچی است. برای تهیه این ماسک ابتدا یک قاشق غذاخوری سرپر آرد نخودچی را با اندکی آب مخلوط کنید تا یک خمیر سفت به دست آید. حالا این ماسک را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست خود بگذارید. سپس، آن را با آب بشویید. برای درست کردن این خمیر از آبلیمو یا شیر نیز می توانید بهره ببرید.

این آرد خاصیت لایه برداری فوق العاده دارد که خود باعث روشن شدن پوست شما می گردد. همین موضوع آن را به درمان محبوبی برای برطرف تیرگی زانو و سایر نواحی تبدیل نموده است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه با مداد، ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2236

به "راهکارهای خانگی برای سفید کرد سر زانو و آرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای خانگی برای سفید کرد سر زانو و آرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید