رئیس مجلس نمایندگان: دموکرات ها قطعا ترامپ را در انتخابات 2020 شکست می دهند

به گزارش مجله پیامک، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امیدوار است که دموکرات ها در انتخابات 2020 میلادی، دونالد ترامپ را شکست خواهند داد.

رئیس مجلس نمایندگان: دموکرات ها قطعا ترامپ را در انتخابات 2020 شکست می دهند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه در اظهاراتی ابراز امیدواری نموده است که دموکرات ها در انتخابات 2020 میلادی شانس زیادی برای پیروزی دارند و این حزب خواهد توانست کنترل مجلس نمایندگان را همچنان در دست بگیرد و احتمالا در انتخابات سنا نیز پیروز خواهد شد.

پلوسی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی، تاکید نمود: اگر پیش بینی های من درست باشد، دموکرات ها خواهند توانست در سال 2021 میلادی اکثریت مجلس سنا را در اختیار بگیرند.

وی در ادامه اضافه نمود: زمانی که پیروز شویم، برآورد من این است که مجلس نمایندگان و سنا را خواهیم برد و قطعا کاخ سفید را نیز از آن خود خواهیم کرد.

گرچه میزان محبوبیت ترامپ به شدت رو به کاهش بوده است ولی فهرست طولانی نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیز به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

پلوسی از همه نامزدهای حزب دموکرات در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری استقبال نموده ولی گفته است که با همه سیاست های اعلام شده از سوی این نامزدها موافق نیست.

وی در خاتمه ضمن انتقاد شدید از سیاست های ترامپ در قبال چین، گفت: من از تقابل و رویارویی با سیاست های تجاری چین حمایت می کنم ولی سیاست های دولت ترامپ به ضرر کشاورزان آمریکایی و مصرف کنندگان ما است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 418

به "رئیس مجلس نمایندگان: دموکرات ها قطعا ترامپ را در انتخابات 2020 شکست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس نمایندگان: دموکرات ها قطعا ترامپ را در انتخابات 2020 شکست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید