دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی گشایش یافت

به گزارش مجله پیامک، با حضور سفیر اندونزی در ایران دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی گشایش یافت.

دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی گشایش یافت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با هزینه سفر به بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی عرفانی در مراسم گشایش دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی طی سخنانی اظهار کرد: انجمن دوستی میان ایران و اندونزی از سال 85 و با حضور سفیر وقت اندونزی در ایران و مقامات جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد.

وی اضافه نمود: ارتباط با کشور اندونزی به عنوان یکی از کشورهای بزرگ اسلامی برای ما اهمیت دارد و با توجه به تاکیدی که رهبری بر گسترش تعاملات با این کشور داشته اند در تلاشیم تا ارتباطات خود را افزایش دهیم.

رئیس انجمن دوستی ایران و اندونزی با بیان این که تا کنون توانسته ایم پنج هیات بازرگانی را به اندونزی اعزام کنیم، گفت: اتاق بازرگانی ایران و اندونزی نیز در حال شکل گیری است، امیدواریم تا با هماهنگی شرکت های ایرانی در اندونزی سطح روابط را گسترش دهیم.

وی اعزام گروه های دانشجویی به اندونزی را از دیگر برنامه های انجمن دوستی مطرح نمود و اضافه نمود: با توجه به این که اندونزی فعالیت های تجاری بسیاری دارد احتیاج داریم تا سطح سرمایه گذاری ها افزایش یابد و امیدوار هستیم با هماهنگی سفارت اندونزی در تهران تجار بتوانند در قالب سمینارهایی با یکدیگر آشنایی پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 689

به "دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر انجمن دوستی ایران و اندونزی گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید